کد خبر: ۷۰۱۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۱
نباید به نام انقلابی‌گری، سختی برای مردم ایجاد کنیم

علی مطهری: با اقدامات نسنجیده مانع احیای برجام و لغو تحریم‌ها نشویم

علی مطهری اظهر امیدواری کرد که در ۱۴۰۰ کشور به مسیر عادی بازگردد، تحریمها لغو شود، فروش نفت و مبادلات بانکی ما مانند سایر کشورها شود و به این وسیله گشایشی در وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم پدید آید.
علی مطهری: با اقدامات نسنجیده مانع احیای برجام و لغو تحریم‌ها نشویم
آفتاب‌‌نیوز :

علی مطهری، فعال سیاسی که در اواخر سال گذشته برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری اعلام کاندیداتوری کرد، در پاسخ به این پرسش که "انتظارتان از سال ۱۴۰۰ چیست؟" گفت: انتظار من از سال ۱۴۰۰ این است که کشور به مسیر عادی بازگردد، تحریم‌ها لغو شود، فروش نفت و مبادلات بانکی ما مانند سایر کشورها شود و به این وسیله گشایشی در وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم پدید آید.

وی ادامه داد: لازمه این امر سیاست‌ورزی عاقلانه است، به این معنی که با اقدامات نسنجیده داخلی و خارجی برای لغو تحریم ها و احیای برجام مانع ایجاد نکنیم، دو لایحه مرتبط با اف‌ای تی‌اف توسط مجمع تصویب شود تا ایران از فهرست کشورهای غیرهمکار و به اصطلاح لیست سیاه خارج شود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: البته اتکا به توان داخلی در چنین شرایطی نتیجه مضاعف خواهد داشت. به طور خلاصه نباید به نام انقلابی‌گری سختی‌های غیرضروری برای مردم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: هدف اولیه انقلاب اسلامی ایجاد یک ایران پیشرفته، آباد و آزاد بوده است که الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد و آنگاه دنیای اسلام هدف های اسلامی را دنبال کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین