کد خبر: ۷۰۱۱۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵
سردار سلامی از تشکیل ستاد تحقق فرامین نوروزی ۱۴۰۰ خبر داد

پیام فرمانده سپاه به رهبر انقلاب: فضای مجازی را از ولنگاری رها می‌کنیم

فرمانده کل سپاه در پیامی به رهبر انقلاب؛ با بیان اینکه برای تحقق انتظارات و منویات حضرتعالی، ستاد تحقق فرامین نوروزی ۱۴۰۰ را تشکیل داده‌ایم، نوشت: کشور را از عوارض تحریم‌های ظالمانه بی نیاز می‌کنیم.
پیام فرمانده سپاه به رهبر انقلاب: فضای مجازی را از ولنگاری رها می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

در متن پیام سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا آمده است: با اهدای سلام و تحیات الهی و با تقدیم احترام و تبریک حلول سال جدید به محضر مبارکتان به استحضار می رساند؛ پیام‌های راهگشا، الهام بخش و حیات افزای نوروزی حضرتعالی که مضمون و محتوای حقیقی حرکت عظیم کشور و ملت شریف ایران به سمت قله های رفیع سرافرازی و پیشرفت و سعادت است، دریافت شد.

در ادامه این پیام آمده است: جوهر اصلی این پیام الهی، قوی شدن ایران عزیز در پرتو ایمان و در حد بی اثرسازی سیاست های مکر سیئه دشمن و خنثی کردن آرزوهای شوم دشمنان در صحنه مقاومت انقلابی اقتصادی مردم عزیزمان است.

سردار سلامی در این پیام تاکید کرد: سپاه خود را در نقطه مرکزی مخاطبان این فرمان های نورانی قرار داده است. آقا جان، آنقدر می‌سازیم، تولید می‌کنیم، به یاری مردم میشتابیم، بافساد مقابله می‌کنیم، فناوران جوان را بسیج می کنیم، گروه‌های بی شمار بسیجی را در میدان عزت مردم گسیل می‌داریم، خانواده ها را یاری می کنیم تا توانمند شوند و قدرت می سازیم تا دشمن ناتوان شود و دیگر یارای تعقیب سیاست هایش را نداشته باشد. ما فضای مجازی را از ولنگاری رها خواهیم ساخت.

فرمانده کل سپاه در این پیام آورده است: ما در میدان می‌مانیم، با مردم همراه می شویم، کلام حضرتعالی را روی صحنه زمین پیاده می‌کنیم، دشمن را جا می‌گذاریم، از او و راهبردش عبور می‌کنیم، کشور را از عوارض تحریم های ظالمانه بی نیاز می‌کنیم و اینچنین به برجام بی اعتنا و بی نیاز می‌شویم، این راه ما است.

در ادامه این پیام آمده است: ما برای تحقق انتظارات و منویات حضرتعالی، ستاد تحقق فرامین نوروزی ۱۴۰۰ را تشکیل داده‌ایم، امروز سه شنبه ۱۴۰۰/۱/۳ اولین جلسه آن با حضور هیئت رئیسه سپاه و رئیس سازمان بسیج، سازمان اطلاعات و مسئولان اقتصادی و سازندگی سپاه برگزار شد و تصمیمات اولیه در قالب یک نقشه راه، منسجم و هماهنگ و هم افزا با سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی برای اجرای فرامین مبارکتان گرفته شد.

به گزارش سپاه‌نیوز؛ سردار سلامی در این پیام یادآور شد: ستاد مذکور از طریق سه قرارگاه عملیاتی تحقق انتظارات آن وجود پربرکت و سرچشمه حکمت را ان شاءالله تضمین خواهد نمود. در پایان سلامتی مولا و مقتدایمان را از درگاه خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
Nima
|
Canada
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
1
20
ای کاش وضعیت اقتصادی و معیشتی سوخت بران و کولبران را هم به اندازه آزاد بودن فضای مجازی برای شما اولویت داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
1
20
تا روزی که باعث فرار مغزها هستید هیچ کاری نمیتوانید انجام دهید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
1
19
هیچ امیدی به آینده نیست سردار
بچه ها و جوانان مان با ناامیدی در گوشه خونه دارند پژمرده و افسرده میشوند دیگه براشون مهم‌نیست فضای مجازی باشد یا نه .کلا اینترنت را تعطیل کنید .اصلا هیچی ماده غذایی تولید نکنید و بهمون ندید تا همه مون بمیریم و خیال شما راحت بشه .دیگه هیچی برامون مهم نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
1
18
پاشنه آشیل انحصارطلبان،تمامیت خواهان وقیم مابان ، فضای مجازی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
1
14
واقعاکه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین