کد خبر: ۷۰۲۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
تبلیغات

بهترین محصولات بتنی

قیمت بتن آماده تا حد زیادی به مقدار سیمان مصرف شده در آن بستگی دارد. به این معنی که بتن عیار ۳۵۰ قیمت کمتر و عیار ۴۵۰ میزان قیمت بیشتری نسبت به عیار ۴۰۰ خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

در دنیای امروزی بتن و محصولات بتنی نقش اساسی در ساخت و ساز‌های صنعتی و ساختمانی دارند. فرآورده‌های سیمانی به انواع مختلفی دسته بنده شده و در بخش‌های متفاوتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیفیت سازه‌های بتنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در هنگام خرید حتما باید به این مولفه اساسی دقت داشته باشید. در تهیه بتن‌ها از مواد افزودنی مختلفی نیز استفاده می‌شود که البته میزان این ترکیبات در نهایت سبب خلق محصول متفاوتی خواهد شد.

شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید فرآورده‌های سیمانی کرده اند و هریک از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی با یکدیگر دارند و نمی‌توان محصولات تمامی آن‌ها را با یکدیگر یکسان در نظر گرفت. انتخاب مرکز معتبر برای خرید محصولات بتنی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مقاومت یک سازه رابطه مستقیم با محصولات بکار برده شده دارد. قیمت یکی دیگر از مولفه‌های اساسی قابل توجه است که در این مطلب سعی داریم نگاهی اجمالی به نحوه قیمت گذاری این فرآورده‌ها داشته باشیم. شهر بتن یکی از کارگاه‌های تولیدی عمده محصولات سیمانی است که در طول دوره فعالیت خود به دلیل ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید.. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه کرده ایم.

بهترین محصولات بتنی

خرید از شهر بتن

برای خرید بتن آماده می‌توانید حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید، اما این روش به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته است. خرید اینترنتی از شهربتن ساده‌ترین راه برای تهیه بتن است و از این طریق می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین‌ها را پس از بررسی ویژگی‌های دقیق محصول انتخاب و خریداری کنید. کارشناسان شرکت نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و می‌توانید کلیه راهنمایی‌های مورد نیاز را در خصوص قیمت سیمان و دیگر محصولات از آن‌ها دریافت نمایید. توجه داشته باشید که مسئولین این شرکت به دلیل تجربه بالا و سیستم‌های مدرن، کوچکترین عیب و ایراد‌ها را نیز در محصولات خود رفع خواهند کرد و می‌توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید از آن کنید.

بتن آماده چیست؟

در گذشته برای پوشاندن و مقاوم کردن سقف سازه یا کف زمینی که می‌خواهیم بتن کاری کنیم باید یا به صورت دستی بتن تهیه کرده یا از بتونیر‌های کوچک استفاده می‌کردیم. این روش‌ها بی شک مشکلات خود را داشتند و وقت بیشتری هم از ما می‌گرفتند. با روی کار آمدن بتن آماده این نوع بتن‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفتند چرا که بتن‌های آماده ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. در تولید بتن آماده از نسبت‌های خاصی استفاده می‌شود و به دلیل اینکه نسبت سیمان به سایر مواد اولیه به صورت کامل رعایت می‌شود شاهد افزایش چشمگیر مقاومت در این نوع بتن‌ها هستیم. عوامل متعددی دست به دست هم می‌دهند تا قیمت بتن آماده متفاوت شود؛ بنابراین قیمت ثابتی برای آن وجود ندارد. بتن آماده در بخش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و توانسته محبوبیت بسیاری در میان مردم کسب نماید. اصلی‌ترین دلیل محبوبیت آن نیز مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستن است. بتن آماده در شرکت‌ها تولید شده و از طریق ماشین‌های بتونیر بزرگ به محل منتقل خواهند شد.

بهترین محصولات بتنی

قیمت بتن آماده

قیمت افزودنی‌های معدنی مانند قیمت زودگیر کننده‌ها و قیمت کندگیر کننده‌ها از جمله مهمترین مواردی است که باید در خصوص قیمت بتن آماده مورد توجه قرار گیرد. در رابطه با قیمت این محصولات نمی‌توان رقم ثابتی در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی دست به دست هم می‌دهند تا در نهایت قیمت آن را تعیین کنند. اگر بخواهیم قیمت بتن آماده را با بتن‌های معمولی مقایسه کنیم باید بدانید که بتن‌های آماده از مواد اولیه با نسبت دقیقتری ساخته شده‌اند و طبیعتا مقاومت بیشتری نیز خواهند داشت و به همین دلیل قیمت بتن آماده در برابر مقاومت بالای آن معقول است. البته این امر به معنی گران بودن قیمت بتن آماده نیست و می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید. حتما باید توجه داشته باشید که مواد اولیه بکار رفته در بتن تعیین کننده قیمت آن است و هر چه این مواد مرغوب‌تر باشند شاهد افزایش میزان قیمت بتن خواهیم بود.

منظور از بتن عیار ۴۰۰

برای درک بهتر بتن عیار ۴۰۰ ابتدا باید بدانید که منظور از عیار بتن چیست؟ عیار بتن تعیین کننده مقدار سیمان بکار رفته در واحد سیمان است. واحد سیمان در ایران متر مکعب تعیین شده است و هر چند کیلوگرم سیمان برای بتن یک متر مکعبی استفاده شده باشد عیار بتن همان قدر خواهد بود. بتن عیار ۴۰۰ از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع بتن‌ها است که در بخش‌های مختلفی از ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ و همچنین قیمت بتن آماده عیار ۴۰۰ با توجه به مقاومت بالایی که دارد، مناسب محسوب می‌شود. در ساختار بتن آماده از ماسه، سیمان و شن استفاده می‌شود و دانه‌های شن موجود در آن باعث افزایش مقاومت چشمگیر در بتن خواهد شد. بتن عیار ۴۰۰ در شرکت‌های مختلفی تولید می‌شود، اما شرکت ما با رعایت کلیه استاندارد‌های بین المللی و با جدیدترین دستگاه‌ها توانسته است که بتن‌هایی با عیار دقیق و بدون کم و کاست روانه بازار نماید. توجه داشته باشید که تنها میزان سیمان مصرف شده در بتن تعیین کننده مقاومت آن نیست و وجود تناسب در میان اجزای بتن باعث مقاومت بالا می‌شود.

بهترین محصولات بتنی

قیمت بتن عیار ۴۰۰

قیمت بتن آماده تا حد زیادی به مقدار سیمان مصرف شده در آن بستگی دارد. به این معنی که بتن عیار ۳۵۰ قیمت کمتر و عیار ۴۵۰ میزان قیمت بیشتری نسبت به عیار ۴۰۰ خواهد داشت. اگر بخواهیم بررسی اجمالی از قیمت بتن عیار ۴۰۰ داشته باشیم باید گفت؛ این نوع بتن آماده از جمله پرمصرف‌ترین انواع بتن‌های آماده است و قیمت آن نیز با توجه به مقاومت بالایی که دارد مناسب خواهد بود. در بازار مر نوسان امروزی، قیمت بتن عیار ۴۰۰ نیز تحت تاثیر قرار گرفته و ممکن است نوساناتی داشته باشد. برای مشاهده قیمت دقیق محصول مورد نظر خود می‌توانید به وب سایت اینترنتی شهربتن مراجعه نمایید. مسئولین این شرکت به منظور رفاه حال مردم و جلب توجه آن‌ها بهترین خدمات را با نازلترین میزان هزینه‌ها ارائه کرده اند و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات مورد نیاز را از آن خریداری کنید.

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین