کد خبر: ۷۰۴۴۶۶
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
برخی‌ها می‌گویند دست ظالم باید قطع شود منتها می‌گویند در اردیبهشت و خرداد کراهت دارد

کنایه ‌روحانی به مخالفان برجام: چرا از مذاکره می‌ترسید؟ دست ظالم را باید فورا قطع کرد؛ تیر و مرداد ندارد

 رییس جمهوری گفت: بیش از سه سال است که فشار روی ماست باید دست ظالم را قطع کنیم باید جنگ اقتصادی را قطع کرده و به ظلم پایان دهیم. چرا از مذاکرات می‌ترسیم چه چیزی در سر ما کردند. چرا از حرف زدن می‌ترسیم مگر قرآن نمی‌گوید با کفار جدال احسن کنیم. مگر عراق هشت سال با ما نجنگید یک وقتی که قرار شد مذاکره کنیم امام اجازه مذاکره داد.
کنایه ‌روحانی به مخالفان برجام: چرا از مذاکره می‌ترسید؟ دست ظالم را باید فورا قطع کرد؛ تیر و مرداد ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت اظهار کرد: ظالمان معیشت مردم را گروگان گرفته اند و حتی در تهیه واکسن ما را اذیت می کنند و بیش از سه سال است که این فشار را ادامه می دهند. در این شرایط ما باید تلاش کنیم دست شان را قطع کنیم چرا از مذاکرات می ترسیم؟ کسی این حرفها را در سر ما فرو کرده است چرا از حرف زدن می ترسیم. قرآن حتی از مذاکره با کفار سخن می گوید که باید با جدال احسن انجام شود. پس چرا ما می ترسیم و از این موضوع فرار می کنیم.

وی اضافه کرد: ما قدرتمندیم و نباید خودمان را ضعیف ببینیم. می گویند آخر روبه رویتان آمریکاست خوب باشد مگر آمریکا کیست؟ ما همان طور که در برجام مذاکره کردیم و آمریکا را پشت میز آوردیم باز هم این توانمندی را داریم اینقدر روی توان ما شک نکنید. بعضی ها می گویند ما فقط توان بیل زدن و یا ساخت کارخانه دستمال کاغذی را داریم، ولی در مذاکره توان نداریم. در صورتی که ما در تولید تکنولوژی و قدرت نرم هم توانمند هستیم.

روحانی با بیان این که ما منطق قوی داریم و می توانیم دشمن را مجاب کرده و سرجایش بنشانیم یادآور شد: امام خمینی (ره) از جنگ با صدام اجازه مذاکره داد. ما در شهریور ماه ۶۷ مذاکره را در ژنو شروع کردیم و دو سال ادامه داشت و آخرش هم صدام آن نامه ها را برای آیت الله هاشمی نوشت و ایشان جواب داد ما با آن آدم قدار نشستیم و مذاکره کردیم آن آدمی که در ایران آن همه کشتار کرد. مذاکره با هر کسی که می خواهد باشد ما مشکلی نداریم و با منطق خودمان مذاکره می کنیم.

رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: بنابراین از مذاکره وین نترسید، بعضی ها می ترسند؛ حالا آنقدر که بعضی ها نگران هستند که مذاکره فوری انجام شود و تحریم ها زود برداشته شود و در انتخابات مشکل پیدا کنند. حالا اینگونه هم نیست و مذاکره پیچیدگی های خودش را دارد. نباید اینقدر نگران باشیم. انتخابات برای ما روز بسیار مهمی است و حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است ولی هیچ جناح و هیچ فردی حق ندارد زندگی و معیشت مردم را برای انتخابات به گروگان بگیرد. بگذارید مردم راحت باشند. بگذاریم مردم زندگی کنند و تحریم برداشته شود چون این به نفع انتخابات و به نفع حضور مردم در انتخابات و به نفع همه جناح هاست.

وی ادامه داد: با این اتفاق هیچ جناحی ضرر نمی کند، ولی بعضی ها فکر می کنند که ضرر می کنند. البته ما عجله نداریم که بگوییم مذاکرات امروز باشد یا فردا و این وابسته به طرف مقابل است، اما ما آماده ایم و حرفمان روشن است و می گوییم آمریکا باید به همان سالی که برجام را امضاء کرده است بازگردد؛ یعنی سال ۲۰۱۵. پس ما باید به تیرماه ۹۴ و به همان توافق برگردیم و آنچه را گفته ایم اجرا کنیم. به محض این که آمریکا اجرا کرد و ما دیدیم درست و عملیاتی است بلافاصله ما هم عمل می کنیم.

روحانی بیان کرد: اینکه می بینید عنوان کرده ایم آی ار 6 در نطنز فعال خواهیم کرد یا غنی سازی را به 60 درصد خواهیم رساند این پاسخ خباثت های شماست. شما نمی توانید علیه ملت ایران توطئه کنید و در نطنز جنایت کنید. شما وقتی جنایت کنید ما دست تان را می بریم. ما دو دست تان را زدیم یکی با ای آر 6 و یکی با 60 درصد. معلوم هست که ما نمی ایستیم و معطل نمی مانیم. شما اگر می خواهید نسبت به فناوری صلح آمیز قانونی ایران که تحت نظارت آژانس است اخلال ایجاد کنید و اذیت کنید ما باز هم در چارچوب قانون عمل می کنیم. کار شما تروریسم هسته ای بوده، اما کار ما کار قانونی است. مثلا کاری که قرار بوده 20 روز یا یکماه دیگر انجام دهیم الان داریم انجام می دهیم و پاسخ شما را می دهیم.

روحانی اضافه کرد: مردم ما بدانند اگر افرادی علیه ما توطئه کردند پاسخ خواهیم داد که البته مقامات امنیتی و اطلاعاتی ما باید گزارشات نهایی را به ما بدهند، ولی در ظاهر این جنایت صهیونیست هاست. اگر صهیونیست ها علیه ملت ما اقدامی انجام دهند ما پاسخ خواهیم داد. اولین پاسخ را گرفتند اولین پاسخ این بود که شما اگر آی آر1 را روی زمین دچار مشکل کردید ما دیگر آی آر1 را نمی گذاریم بلکه آن را جمع می کنیم و به جایش آی آر 6 می گذاریم تا حالی تان شود نمی توانید با این خباثت ما را از این فناوری و قدرت بازدارید.

رییس جمهور با اشاره به این که ما می دانیم که شما می خواهید چه کاری کنید بیان کرد: شما می خواهید در مذاکرات دستمان خالی شود اما ما با دست پرتر به مذاکرات می رویم. پاسخ ما در نطنز این بود که به جای آی آر1 از آی آر 6 استفاده خواهیم کرد و به جای غنی سازی 3.67 درصدی غنی سازی 60 درصدی انجام می دهیم، اما در عین حال فعالیت ما قطعا و صرفا صلح آمیز و تحت نظر آژانس خواهد بود. 60 درصد و 20 درصد و پنج درصد و سه درصد ما هم صلح آمیز است.

بر اساس این گزارش، روحانی یادآور شد: چارچوب مذاکرات ما را رهبری به خوبی و روشنی مشخص کرده و ما در همان چارچوب فعالیت خودمان را انجام می دهیم. طرف بدهکار ما عمدتا آمریکاست و اگر آمریکایی ها بیایند و به تعهدات خودشان عمل کنند و دست از تحریم بردارند خواهند دید که ما هم بعد از راستی آزمایی به کلیه تعهدات مان باز خواهیم گشت.

رییس جمهور خطاب به آمریکایی ها با تاکید بر این که هر روزی که به تعهدات خود برگردید ما هم همان روز به عین برجام برمی گردیم عنوان کرد: البته باید ببینیم بازگشت شما واقعی است یا نه. ما راستی آزمایی می کنیم که خیلی هم طول نمی کشد. بعضی ها چون بلد نیستند می گویند طول می کشد. خب ما بلدیم نمی خواهید شما غصه بخورید. وزرای ما طراحی کرده اند و می دانند این کار چقدر زمان می برد. هر وقت وزیر نفت بگوید من می توانم نفتم را بفروشم و کشتی های ما می توانند در محل مورد نظر پهلو بگیرند و مشکلات بیمه حل شود و بانک مرکزی بگوید پول من آزاد شده است، این کار صورت گرفته و اینها چیزی نیست و زمان نمی برد. ما وقتی ببینیم آنها درست عمل می کنند ما هم بلافاصله عمل می کنیم. ما به تمام تعهدات برمی گردیم به شرطی که شما هم برگردید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسیر ما مسیری است که مردم می خواهند. ما منتخب مردم هستیم و حرفمان حرف مردم است. 24 میلیون رای و 73 درصد مردمی که در انتخابات شرکت کردند دارند با رییس جمهور و دولت حرف می زنند پس ما تا لحظه آخر مانند روزهای اول خواست مردم را اجرا می کنیم. بعضی ها می گویند فقط 100 و چند روز تا پایان دولت باقی مانده برای ما فرقی نمی کند چقدر باقی مانده، چون مثل روز اول کار می کنیم و همان طور که تحریم ها را در 100 روز اول شکاندیم اگر دست ما را باز بگذارید در 100 روز آخر هم می شکنیم و ما مشکلی نداریم و این کار را انجام می دهیم.

رییس جمهور اضافه کرد: قرار ما با همه وزرا و معاونین و مسئولین این است که تا لحظه آخر فعالیت کنیم و شما خواهید دید که در تمام پنج شنبه های پیش رو افتتاح های بسیار مهمی داریم مثل همین فردا که افتتاح های مهمی در وزارت نفت خواهیم داشت. در بخش های دیگر مثل صنعت و آب و برق این کار را ادامه خواهیم داد. در بخش آب و برق تا ماه مرداد 173 طرح مهم از جمله پنج سد ملی افتتاح خواهد شد. دهها نیروگاه و تصفیه خانه آب و فاضلاب، 10 نیروگاه حرارتی، 13 تصفیه خانه آب و 19 تصفیه خانه فاضلاب را در همین مدت افتتاح خواهیم کرد و در همه بخش ها هم همین گونه خواهد بود و دولت خودش را به وظایفی که بر دوش دارد متعهد می داند.

رییس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود به کار سنگین بخش بهداشت در موضوع کرونا اشاره کرد و گفت: در این زمینه الان همه کشورها گرفتار هستند. من با سران چند کشور هم که صحبت کردم آنها هم باز دچار مشکل شده اند در حالی که آنها مثل ما تعطیلات عید نداشتند. البته تردد ها و دورهمی ها موثر است، ولی به هرحال الان وقت شعار نیست و وقت عمل است. من با توجه به آمارهایی که هر روز به دستم می رسد می بینم که هر وقت مردم مراعات کرده اند و رعایت پروتکل ها به 85 و 90 درصد رسیده وضع آرام شده و هر وقت به 50 و 45 درصد رسیده وضع بهم ریخته و این استثنا هم ندارد. پس اگر همه مراعات کنند درست می شود.

وی با بیان این که در این مقطع واکسن نقش موثری ایفا می کند، یادآور شد: واکسن در برابر مرگ و میر مصونیت بالایی می دهد. ممکن است کسی واکسن زده باشد و به ویروس جهت یافته مبتلا شود، اما درصد مرگ و میر با واکسن پایین می آید. امروز حفظ جان مردم برای ما اولویت اول است و بعد از آن باید گردش ویروس را قطع کنیم. در این شرایط وارد کردن واکسن یک وظیفه است و وزارت بهداشت در این زمینه وظیفه دارد اما از طرفی هر شرکت خصوصی، بیمارستان و موسسه ای که بخواهد می تواند با ارز نیمایی واکسن بیاورد و پخش کند. قیمتش هم با حمل و نقل و سایر هزینه ها عدد بالایی نمی شود. پس شرکت ها هم می توانند واکسن آزاد بیاورند تا مردم بتوانند با یک قیمت معمولی از آن استفاده کنند. البته وظیفه وزارت بهداشت هم سرجای خودش باقی است.

روحانی اضافه کرد: الان در این مقطع آوردن واکسن خارجی وظیفه ماست و در کنار وزارت بهداشت که وظیفه خود را دارد بخش های خصوصی هم اگر می توانند در این زمینه آزاد هستند. از طرفی ما همه واکسن های داخلی را هم تقویت می کنیم، بعضی ها می گفتند بگذارید فقط روی یک واکسن کار شود ولی ما دیدیم اینها تزاحمی با هم ندارند و پایه هایشان با هم متفاوت است و باعث به تاخیر افتادن یکدیگر هم نمی شود. پس روی همه واکسن ها کار کردیم البته ممکن است واکسن داخلی در تابستان به دست مردم برسد.

رییس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان بیان کرد: ما در این ماه باید معنویت و برادری را احساس کنیم. امسال ماه رمضان متفاوتی را با توجه به شرایط موجود خواهیم داشت و از طرفی نباید از کمک های مومنانه غافل شویم. حالا که نمی توان به صورت معمول همیشگی افطاری دارد می توان از طریق بسته های معیشتی این کار را انجام دهیم و همه باید این تلاش را افزایش دهیم. من هم از وزرای مربوطه خواهش می کنم و تاکید می کنم در ماه رمضان برای کالاهایی که مردم نیاز دارند بیش از ماه های دیگر فعالیت انجام گیرد چه در بخش تعزیزات و چه در بخشی که کالایی تولید، وارد و پخش می شود. همه باید کمک کنیم تا مردم در سختی نباشند و همه وزرای بخش اقتصادی ما باید در این زمینه بسیج شوند تا مردم ماه رمضان را با سختی طی نکنند.

روحانی در پایان اظهار کرد: عافیتی که در دعاها تاکید شده الان این است که ما به کادر درمان مان در این شرایط کمک کنیم و خودمان هم با رعایت پروتکل ها، رفت و آمدها و دورهمی ها را محدود کنیم. خیلی خوب بود که نماز جماعت و تلاوت قرآن دسته جمعی برگزار شود ولی امسال دیگر چاره ای نداریم و باید بیشتر عبادت ها را انفرادی انجام دهیم و امیدوارم صدا و سیما و فضای مجازی همان طور که پارسال توانستند امسال هم بتوانند این کمبود را جبران کنند و امسال هم این تجربه را برای آن عافیت داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
10
خسته شدیم از این همه دشمن
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
خسته شد خاک وطن از این همه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
11
3
در این هشت سال ثابت شد روحانی و ظریف بهترین مذاکره کنندگان تاریخ هستند و بهتر است خرداد 1400 بازهم مردم این دولت را تَکرار کنند
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
4
میدونی آقای روحانی.. یه موضوع جدی وجود داره و اون اینه که آیا ما باید روی آمریکا رو کم کنیم یا اینکه باید به مشکلات مردم پایان بدیم.
نظام مشکلات مردم اولویت دومش هست، یعنی روی آمریکا رو کم کردن با هر اسمی که روش بزاریم مثلا استکبار ستیزی مثلا حفظ دین مثلا وظیفه الهی و و و.. اولویت اول هست و بعد با استفاده از منابع کشور حتی اگر بنا بر هدر رفت آنها باشه اولویت دوم هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
5
9
کو گوش شنوا دکتر
اگر از همان اوایل روی کار آمد ترامپ باهاش مذاکره میکردیم
الان ایران بهتری داشتیم خیلی بهتر
80 میلیون ایرانی درگیر تصمیم های احساساتی هستند
و فقط در تهران میگن 500هزار کودک خیابانی داریم و این فاجعه ست
بعد میگن بچه بیارید بچه بیارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
7
چون سرمایه دار رها شده در بی قانونی ، به مال مفت عادت کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
4
7
هیچ انسان عاقلی از حرف زدن و مذاکره نمی ترسد اما
حرف زدن و مذاکره ای که نقد بدی و نسیه بگیری اشتباه است مذاکره ای که نتیجه آن افزوده شدن روزانه تحریم هاست و شما هم عملا نمی توانی کاری بکنی
ضمنا دست دشمن هم قطع نشده و دارند ترور و خرابکاری می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
9
آقای روحانی نباید درمقابل بدخواهان ملت منفعیلانه عمل کرد باید اسرار خیانت ها را بازگو کرد تاملت دشمنان وعاملان فقر وبدبختی خود رابشناسند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
2
9
تو این ۸ سال چکار کردی حالا مونده این صد روز
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
4
8
هشت سااال داره مذاکره می کنه.. دستآورد هیییچ. بسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
9
شما رییس جمهور مملکتی به کی میگی این حرفها را ملت شما را انتخاب نکردند که این حرفها را بگی !؟
سه سال پیش باید مداکره میکردی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
3
0
امام هرگاه به تصمیمی که منافع اسلام و کشور را تامین می کرد می رسید اقدام می کرد و به حواشی توجه نمیکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
6
جناب روحانی ملت با شماست به شرطی که آنهایی را که دشمن دشمن میکنند و باعث تحریمها شده اند و ملت را به فلاکت انداخته اند را با صراحت تمام هر چه زودتر رسوا کنی ، کاری که متاسفانه ایت الله هاشمی رفسنجانی نخواست بکن و اشتباه کرد و بهای این اشتباه را بسیار گرا داد پس جنابعالی هم تا فرصت داری آین آدم را افشا کن نترس ملت ایران با شما است به شرطی که مماشات نکنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
2
وقت امتحان رو به پایان است و برگ امتحان سفید ! .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
6
روحانی توکه ۸سال بیخیال مملکت ومردم بودی این چندماه راهم درکاخت باش وبی خیال مردم ومملکت باش زیراهرموقع که توبه یادمردم ومملکت می افتی تن وبدن مردم به لرزه می افته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
4
3
این کاری که دولت انجام میدهد مذاکره نیست. وگرنه کسی با مذاکره قدرتمند مشکلی ندارد. شما در این هشت سال مذاکره نشان دادید که فقط اهل دادن هستید نه گرفتن!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
6
2
کسی از مذاكره ترسی ندارد .مردم از رهبرانی می ترسند که دوبار مذاکره کردند و قرارداد امضا کردند ولی نتیجه ان برای ما هیچ بوده است.
یمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
6
2
روحانی ؛ برای امریکا مذاکره یک سلاح است ، شوروی با شلیک و انفجار سقوط نکرد، بلکه ،مذاکره کنندگان خا ئن شوروی با خوشبینی به امریکا ، در مذاکره حاضر شدند و باعث فروپاشی شوروی شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
3
3
آقای روحانی 8 سال وقت کشور و ملت را گرفتی حالا یاد رفع تحریم افتادی اگر امروز اروپاییها هر روز جلسه می گذارند که کلاه گشاد تری سرمان بگذارند که نمی توانند به خاطر فشار مجلس است که قانون اقدام موءثر برای رفع تحریمها را تصویب کرد و اگر آنها به دست و پا افتاده اند به خاطر شرط محکم مقام معظم رهبری است که تا راستی آزمایی نشود تعهد بی تعهد حالا بفرمائید چه کسی دست شما را بسته است ؟ نه خیر دست شما بسته نیست بلکه دست آمریکا برای فشار بیشتر بسته شده چون او هر گز بنا به اظهارات همه مقاماتش چه دولت و چه مجلسش حاضر به رفع تحریم نیستند نمیدانم این حرفها را از کجا می آوری؟ که دست ما را باز بگذارند مگر 8 سال دستت باز نبود چرا نکردی ؟ چرا تحریمها را رفع نکردی و دقیقه 90 یاد گل زدن افتادی. اگر دروازه بان بگذارد و دست ما را باز بگذارد و کاری به توپ نداشته باشد و اگر ما هم بتوانیم توپ را خب بزنیم گل می شود. با این وصف خوب هر کسی هم می تواند فتبالیست باشد و گل بزند آن هم هر چقدری که دلش بخواهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
3
9
دلواپسا بزرگترین دشمن ملت هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
3
8
دلواپسای کامنت گذار بشدت فعال هستند. در همه سایتها هم هستند
siroos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
2
2
ٖآقا شروع میکردی و یک تنه تا تهش میرفتی ببینیم چی میگی. اخه مملکت نیست که. هم برجامو تایید میکنند هم تکفیر . هم میگن بکن هم میکن چرا کردی . اگه برجام کار نظام هست کل ارکان نظام بشینند و شفاف رای بدن که کسی رو مقصر ندونن. نمیشه که دولت انجام بده اما تایید و تکفیرش دست دیگران باشه. نتیجش میشه همین چند دهه که هر دولتی اومد عاقبت به خیر نشد. اول طرفو تایید میکنند مردم میان رای میدن بعد یه کاری میکنند که منتخب مورد نظر موفق نشه و بتونند به مردم بگن که مردم ... اینو انتخابش کردین. آخرشم مردم میشن مقصر اصلی . حرف آخر اینکه هر کسی هر دولتی تا حالا اومده هرکاری کرده و میکنه میشه عملکرد کل نظام . مینویسن پای کل نظام . تمام . حالا هی بگین این مقصره اون مقصره این خوب بود اون بد بود.
محمود
|
Canada
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
3
2
آقا خجالت بكش
در زمان شما و همكارانتان اين بلا سر مردم آمد
بوى گندو كثافت سيستم سرمايه دارى همه جا را گرفته
دشمن خارجى تمام اميد مردم را به باد داده
همكاران گيرين كارتىً شما جاسوسان خارجى را در جاى جاى مملكت چپونده و مردم گرسنه مستاصل فكر مى كنند راه نجات امضا مجدد ننگ نامه برجام است
خجالت بكشيد از اين همه وادادگى

مرگ بر اسراييل و آمريكا و حاميان ريز و درشتشان
عین الهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
1
تحربه و دانش سیاست بین الملل با این مضمون نشان
میدهد .
ملاقات مقام اول های دوکشور از صدها مذاکره موثر تر .
محمدی
|
United States of America
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
3
آقای روحانی ازکدام اقتدار صحبت می کنید،هنوز دولت شما مایحتاج مردم را نمی توانند تامین کنند. مردم درسطح کشور در هیچکدام از فروشگاهها حتی یک عدد روغن مایع نمی توانند پیدا کنند، حالا شما هر روز از اقتدار صحبت کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
0
آقای روحانی رو کم کردن آمریکا و اروپا ترک میز مذاکره است نه این که از آنها بترسیم بلکه به آنها ثابت کنیم که شما عامل اصلی خرابکاری در نطنز هستید وقتی در همان میز مذاکره اروپاییها هیچ احساس نگرانی از خرابکاری در نطنز ندارند و نگران تولید اورانیم با غنای 60 درصد می باشد یعنی این که موضع ما درست است و عامل اصلی جنایتهای خرابکاری خودشان هستند بله در مذاکره باید علنا وزارت خارجه بگوید و در مصاحبه با خبرنگاران مختلف اعلام کند که عامل خرابکاری آمریکا و اسراییل با کمک اروپاییها هستند آن موقع مذاکره به هدفش نزدیک می شود و برای مذاکره هم وقت تعیین کنند که مثلا دو هفته بیشتر وقت لغو تحریم ندارید و هیچ مذاکره ای هم انجام نخواهد شد بله اینطور مذاکره خب است نه از روی ضعف و در نهایت آقای روحانی مثل همه ملت باور کنید که تحریم ها هر گز لغو نخواهد شد لطفا وقت کشور را صرف مذاکرات بیهوده نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
3
عجب اتفاق جالبی. دقت کردید؟؟؟زمانی که روحانی سرکار امد وعده صد روزه اقتصادی به مردم داد؟؟؟؟این صد روز هم مثل همان صد روز است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
1
اقاي رييس جمهور از يكطرف ميگويد مذاكره و اينكه چرا از مذاكره مي ترسيد و از طرف ديگر با شدت ميگويد ميتوانيم غني سازي ٩٠ درصد هم انجام دهيم ضد و نقيض نيست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
آقای روحانی شما ظاهرا عادت دارید که چندین بار از یک سوراخ نیش بخورید درسته؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین