کد خبر: ۷۰۷۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۸

ماجرای جدایی کمالوند از استقلال

سرمربی جدید تیم سایپا معتقد است که حضور یا عدم حضورش در استقلال تاثیر زیادی در نتایج این تیم ندارد.
ماجرای جدایی کمالوند از استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید سایپا قرارداد خود را رسما منعقد کرد. او جانشین ابراهیم صادقی شد که چندی پیش از سمت خود استعفا داده بود. مدیرفنی سابق استقلال که از چندی قبل با مسئولان سایپا به توافق رسیده بود، ظهر امروز جلسه نهایی اش را با آنها برگزار کرد و درنهایت این جلسه به عقد قرارداد منجر شد تا این مربی بعد از حضوری موفق در کنار مجیدی روی نیمکت استقلال، با چالشی جدید به نام بقای سایپا دست و پنجه نرم کند.

فراز کمالوند، میهمان تلفنی امشب برنامه فوتبال برتر بود؛ گزینه ای از بخش های مهم صحبت های او را در ادامه می خوانید:

مربی از فردای خود خبر ندارد

او در واکنش به اظهارات مجری برنامه که با اشاره به صحبت هایش پس از جدایی از شاهین بوشهر که گفته بود، من فعلا جایی نمی روم اما تا الان دو تیم عوض کرده اظهار داشت: به هر صورت شغل ما مربیگری فوتبال است و مربی از فردای خود خبر ندارد. یک بخشی به کسب نتایج مربوط می شود که خدا به ما لطف کرد و در این تغییرات بحث نتایج مطرح نبود. به هر صورت من وقتی در شاهین بودم دوست عزیز و قدیمی ام آقای فرهاد مجیدی به من پیشنهاد کاری داد تا در استقلال کمک شان کنم. باعث افتخارم بود که در تیم پرافتخار استقلال حضور یافتم. طی 48 ساعت گذشته و بر اساس توافقاتی که با باشگاه سایپا صورت گرفت من با آقای مجیدی صحبت کردم و موافقت ایشان را وقتی کسب کردیم با مدیریت صحبت کردیم و آقای مددی هم لطف داشتند و شرایط به گونه ای شد که از امروز در خدمت تیم سایپا باشیم.

حضور یا عدم حضورم تاثیری در نتایج استقلال ندارد

سرمربی آن تیم دوست عزیزم آقای مجیدی بود و تمام نتایجی هم که کسب شد نتیجه تلاش های خود ایشان بود. بنده به عنوان یک دوست در کنار ایشان بودم. مطمئن باشید حضور یا عدم حضور من در کنار ایشان تاثیر گذار نخواهد بود. جای نگرانی وجود ندارد اگر کمک فکری هم ایشان از من بخواهد حتما دریغ نمی کنم. از هواداران استقلال هم به خاطر انرژی مثبتی که در این چند ماه به من دادند تشکر می کنم و انشالله شرایط به گونه ای شود که در مقطعی دیگر بتوانیم به تیم شان کمک کنیم.

نتایج قرارداد مربیان را تعیین می کند

زمانی که من وارد مجموعه استقلال شدم با خواست و اراده آقای مجیدی این اتفاق افتاد. روزی هم که جدا شدم، اول آقای فرهاد را قانع کردیم که باشگاه هم به طبع آن پذیرفت. اطمینان دارم که سال 1400 سال خوبی برای استقلال خواهد بود. قرارداد مربیان زیاد مشخص نیست. نتایج تعیین می کند که قرارداد چقدر باشد. امیدوارم که بتوانیم شرایط خوبی برای سایپا ایجاد کنیم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین