کد خبر: ۷۱۵۳۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
بازی خطرناک بایدن با ایران به روایت واشنگتن تایمز

انتقاد تند واشنگتن‌تایمز از جو بایدن بخاطر بازگشت احتمالی به برجام

روزنامه "واشنگتن تایمز در یادداشتی تند نوشته است که انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهوری ایران باید این پیام را به دولت بایدن انتقال دهد که بازگشت مجدد به توافق هسته‌ای با ایران تصمیم احمقانه‌ای است.
انتقاد تند واشنگتن‌تایمز از جو بایدن بخاطر بازگشت احتمالی به برجام
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه "واشنگتن تایمز" نزدیک به جمهوری‌خواهان آمریکا در مقاله‌ای به "جو بایدن" رئیس جمهوری آمریکا هشدار شده که بازگشت به توافق هسته‌ای با نتیجه اخیر انتخابات ایران کاری اشتباه است و می‌نویسد: در مورد ایران به نظر می‌رسد مهم نیست که چه کسی رئیس‌جمهور باشد. با این وجود، انتخابات اخیر باید این پیام را به دولت بایدن انتقال دهد که تلاش برای ورود مجدد به توافق هسته‌ای تصمیم احمقانه‌ای خواهد بود.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ واشنگتن تایمز در ادامه ادعاهای خود علیه ایران و برجام افزوه است: چنین توافقی به نفع امریکا، اسرائیل و جهان نخواهد بود. ایران برنامه‌ای نه ماده ای را برای نابودی اسرائیل تدوین کرده و معتقد است هیچ گزینه‌ای جز نابودی اسرائیل برای حل مسئله فلسطین وجود ندارد. چه چیزی در این جمله مشخص نیست؟ همه چیز آشکار است.

این رسانه آمریکا نوشته است: دیپلمات‌های امریکایی به اشتباه گمان می‌کنند با حسن نیت نشان دادن و لحن نرم‌تر می‌توانند تهران را وادار به تغییر رفتار کنند. شعار "مرگ بر امریکا" را نیز در کنار این برنامه قرار دهید. چرا باید با ایران که سایرین را سکولار می‌داند مذاکره کرد؟ چرا باید با کشوری که خواستار نابودی و ویرانی ما هستند مذاکره کنیم؟ آیا غربی‌ها واقعا فکر می‌کنند می‌توانند مقامات ایران را تحت تاثیر قرار دهند؟ مشاوران مالی و شرکت‌های کارگزاری به مشتریان‌شان می‌گویند: "عملکرد گذشته هیچ تضمینی برای نتایج آینده نیست". در مورد ایران اما عملکرد گذشته و فعلی تضمین کننده نتایج آینده است".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
0
جو بایدن رییس امریکاست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین