کد خبر: ۷۱۵۹۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

قاپ زن ۱۰۰ میلیونی دستگیر شد

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاپ زن حرفه‌ای خبر داد.
قاپ زن ۱۰۰ میلیونی دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه علی فرخ پور سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اوایل اردیبهشت ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه حسب شکایت یکی از شهروندان در دادسرا تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: با توجه به اطلاعات و سرنخ‌های موجود و همچنین بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم مشخص شد سارق فردی بنام محمد است که دارای چندین بار سابقه دستگیری به اتهام سرقت و قاپزنی است.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی فاتب گفت: با تلاش کارآگاهان در نهایت متهم بیست و سوم اردیبهشت ماه دستگیر و با توجه به یافته‌های اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی تعداد ۳۷ مال باخته شناسایی شدند که پرونده سرقت آن‌ها اخذ و همگی طی مواجهه حضوری محمد را بصورت قطعی بعنوان سارق اموال خویش شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: محمد در بازجویی شیوه و شگرد خود را اینگونه بیان کرد که با پرسه زنی در محل‌های خلوت سوژه مورد نظر خود را شناسایی و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت گوشی همراه به شیوه قاپ زنی می کرده و بلافاصله متواری می شده است.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی و شناسایی شکات مشخص شد ارزش مالی اموال بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است که پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و محمد با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین