کد خبر: ۷۲۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۸

كوچك‌زاده: به خاتمی شك دارم!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی كوچك‌زاده گفت: پس از آنكه آقای خاتمی از آغاجری كه اصل روحانیت را زیر سؤال برده بود، دفاع كرد، به صداقتش شك كردم.

به گزارش فارس، مهدی كوچك‌زاده عضو جبهه متحد اصولگرایان امروز سه‌شنبه طی سخنانی در جمع دانشجویان دانشكده علوم اجتماعی تهران با اشاره به نامه 127 نفر از نمایندگان مجلس ششم به رهبری مبنی بر سازش با آمریكا گفت: آیا وقتی كه جملات انقلابی و حماسی امام در پیام قطعنامه‌ را می‌خوانیم باز هم می‌توانیم بگوییم كه نویسندگان آن نامه ننگین 127 نفر اعتقاد به راه امام دارند؟!

این كاندیدای مجلس هشتم با بیان اینكه اولین شرط انقلابی بودن صداقت است، افزود:‌ با توجه به تناقضاتی كه بین مواضع اصلاح‌طلبان كه مدعی خط امام هستند با مواضع حضرت امام وجود دارد، باید میزان صداقت اصلاح‌طلبان را سنجید كه آیا در ادعای خط امامی بودن صادق هستند یا دروغ می‌گویند؟

كوچك‌زاده با اشاره به سخنرانی چند سال گذشته آغاجری علیه اصل روحانیت و بیان جملاتی از حضرت امام درباره اهمیت روحانیت گفت: آقای خاتمی پس از آن جریانات از آغاجری دفاع كرد و ما علیرغم اخلاق خوب آقای خاتمی، به صداقتش شك كردیم.

وی ادامه داد: خود من سال 76 به خاتمی رأی دادم اما بعد پی بردم كه اشتباه كردم؛ به من می‌گفتند اشتباه تو این است كه فقط به عقل خودت تكیه می‌كنی و بهتر است كه به راه و اندیشه‌های حضرت امام تمسك دقیق و بیشتری پیدا كنی و از آن زمان به دنبال صحیفه نور رفتم و جملاتی را استخراج كردم.

وی خطاب به اصلاح‌طلبان تأكید كرد: صادق باشید و بگویید كه امام اشتباه می‌گفت و ما كاری به مواضع خود نداریم؛ چرا كارهایی برخلاف مواضع امام انجام می‌دهید و در عین كار ادعای خط امام دارید.

كوچك‌زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینكه اصولگرایان با سوء استفاده از ماجرای هاله مقدس به دنبال سركوب مخالفین خود بودند، گفت‌: این حرف بی‌مبنایی است كه می‌خواستند به این بهانه مخالفین را سركوب كنند چون آقای احمدی‌نژاد همان رئیس‌جمهوری است كه عكسش را در دانشگاه امیركبیر آتش زدند و صبوری كرد ما هم اگر می‌خواستیم كوركورانه از كسی دفاع كنیم در انتخابات نهم ریاست جمهوری از آقای هاشمی رفسنجانی دفاع می‌كردیم كه پول، سرمایه و ارتباطات فراوانی داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۸۶/۱۲/۲۱
0
0
به آقاي كوجك زاده بايد كفت بااين طور صحبت كردن آيانبايد به شماهم شك كرد؟!
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۸۶/۱۲/۲۱
0
0
كوچك زاده هنوز خيلي كوچيكه تا بتونه ازامثال هاشمي و خاتمي خرده بگيره آقاي كوچك زاده بايد بزرگ بشي هنوز مثل رفيقات كوچيكي عزيزم
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۸۶/۱۲/۲۱
0
0
ما فراموش نميكنيم كساني كه به حضرت علي شك كردند مسلمان معتقد بودند و از اسلام راستين دم ميزدند همچنين آنان كه بر حسين عليه السلام تاختند قرآن خوان و نمازخوان بودند
حتي از امام صادق عليه السلام روايت شده كه زماني كساني پيدا ميشوند كه دايما ذكر خدا ميگويند اما در باطن به راه شيطان ميروند . ما ملت ايران به عملكرد توجه ميكنيم نه به آنچه در طاهر خوشايند گروهي هست يا نيست . خوارج به صداقت مولاي متقيان شك كردند چون ظاهر امر برخلاف نظر آنها بود . اما آيا علي باطل بود؟ آن كساني كه در جنگ جمل مقابلش صف آرايي كردند ياران نزديك پيامبر بودند و اعلام كردند علي بر خلاف سنت ووصيت پيامبر رفتار ميكند . اما تاريخ ثابت كرد آن كه خلاف سنت بود كه بود و آن كه سنت را اجرا كرد وجان خودش و فرزندان و خانواده و همسرش را براي اعتلاي اسلام راستين داد كه بود!
خاتمي فرزند چنين مردي است ...تاريخ قضاوت خواهد كرد.
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۸۶/۱۲/۲۲
0
0
براي امثال كوچك زاده ها.......حضرت فرمود : پست ترين مردم كسي است كه آخرتش را به دنيايش بفروشد....و در ادامه فرمودند از اين دسته پست تر كساني هستند كه آخرتشان را براي دنياي بقيه بفروشند......
ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۸۶/۱۲/۲۲
0
0
سلام اقاي كوچك زاده من هم به شما شك دارم
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۶/۱۲/۲۲
0
0
سلام
به نظر من اصلا ایشون در حدی نیستند که بخواهند در امور مهم مملکت نظر بدهند. قصد توهین هم ندارم.
چقدر رایحه خوش خدمت دچار کمبود نیروی متفکر و قوی هست که ایشون از سران آنها شده است.
ایشون لطف کنند و سابقه کارها و فعالیت هاشون رو ذکر کنند تا اگر اشتباه می کنم دیگران بفهمند.
ناشناس
|
Belgium
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۸
0
0
bayad az in agha p_orsid aya be anhaee ke be sourat tohin amizi yki az ostadane hozeh elmieh ghom dar beheshte zahra taaroz kardeh va m_orede zarb va shatm ghararash dadeh boud_and va ameran in amal ham badbin shodeh ast ya anha khodi hast_and va hagh dar_and be rowhaniat tohin konan_and?
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین