کد خبر: ۷۳۶۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

سایپا بعد از گران کردن محصولات: فعلا خودرو نخرید، ارزان خواهد شد!

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به امکان پذیر شدن فک رهن خودروهای عرضه شده به مشتریان گفت: با اجرای این طرح، نقل و انتقال رسمی چند ده هزار خودرو در بازار، آزاد می شود که به کاهش قیمت در بازار آزاد ناشی از افزایش عرضه منجر خواهد شد.
سایپا بعد از گران کردن محصولات: فعلا خودرو نخرید، ارزان خواهد شد!
آفتاب‌‌نیوز :

سیدجواد سلیمانی اظهار کرد: آزاد شدن نقل و انتقال محصولات عرضه شده در دو سال اخیر، باعث می شود به بخشی از تقاضاهای موجود در بازار پاسخ داده شود که این امر تعدیل و کاهش قیمت ها در بازار آزاد را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایپانیوز، وی در ادامه گفت: افزايش قيمت کارخانه‌ای محصولات سايپا متأثر از تورم بخشي جامعه و با محاسبه نرخ تورم و تغيير بهاي مواد اوليه مورد نياز توليد صورت گرفته و تا انتهاي سال جاري، برای تمام تعهدات قبلی، شاهد افزايش قیمت مجدد نخواهیم بود.

سلیمانی افزود: قیمت محصولات عرضه شده در طرح‌های پیش فروش سایپا که موعد تحویل آنها در سال جاری باشد با قیمت های فعلی تحویل داده خواهد شد اما قطعا -حتی با وجود هرگونه تورم- افزایش قیمت دیگری برای این تعهدات نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه اصلاح قیمت اعمال شده روی خودروها براساس تورم بخشی اعلام شده از سوی بانک مرکزی در نیمه نخست سال جاری بوده است، افزود: با این اقدام اصلاحی، توان خودروسازان برای افزایش تولید و تکمیل کاری خودروهای ناقص موجود در پارکینگ ها افزایش می‌یابد که افزایش قابل توجه طرح های فروش و عرضه خودرو را باعث خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از اجرای طرح های متعدد فروش خودرو در ماه‌های باقیمانده از سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: با تاکید وزیر محترم صمت، با بالا رفتن میزان تولید، طرح های عرضه خودرو به ویژه فروش های فوری خودروسازان افزایش پیدا خواهد کرد؛ از این رو تقاضای بیشتری از بازار پوشش داده خواهد شد. به همین علت به هموطنان توصیه می کنیم در خرید خودرو عجله نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
0
کوخریدار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین