کد خبر: ۷۴۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۹
لیگ قهرمانان آسیا

یک پنالتی و دیگر هیچ...

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: وقتی ناکامی به سراغ دایی بیاید به سادگی دست از سر او برنمی‌دارد تا اینکه یک اتفاق دوباره لبخند را بر لبان اسطوره فراموش‌نشدنی ایران بنشاند.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزش آفتاب، تیم فوتبال سایپا در اولین دیدار از دور برگشت رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در مقابل نیروی‌هوایی‌عراق در کرج صف‌آرایی کرد و اگر چه باید از امتیازات میزبانی نهایت استفاده را می‌برد تا صعودش را به مرحله بعدی مسجل کند ولی انگار ناکامی به این زودیها دست از سر دایی و نارنجی‌پوشان کرج برنمی‌دارد و تا آنها راضی به یک تساوی خانگی باشند.

بنابراین گزارش، سایپا در نیمه اول این دیدار حرف چندانی برای گفتن نداشت همانطور که حریف آبی‌پوش‌عراقی‌اش جرات به خرج نمی‌داد تا به دروازه‌ سایپا نزدیک‌شود و هر دو تیم با دست خالی به رختکن رفتند تا با تدابیری تازه نیمه مربیان را آغاز کنند.

اما نیمه دوم دایی پنبه از گوش بازیکنانش برداشته‌بود تا آنها با تفکر پیروزی وکسب هر 3 امتیاز ممکن به مصاف نماینده عراق بروند.

سایپا مزد زحماتش را در دقیقه 61 بازی گرفت و صادقی روی حرکتی انفرادی در درون محوطه جریمه توسط مدافع عراقی سرنگون‌شد تا نارنجی‌پوشان صاحب یک ضربه پنالتی شوند. 

کیانوش رحمتی 2 دقیقه بعد دستهایش را به نشانه پیروزی بالا برد و پس از به ثمر رساندن گل در آغوش دایی، آرام گرفت.

اما نماینده عراقی هم به یکباره از خواب بیدار شد و حمله به دروازه‌های نارنجی‌پوشان را آغاز‌کرد و البته خیلی زود هم به نتیجه رسید. هیثم 10 دقیقه پس از گل سایپا روی غفلت مدافعان این تیم، توپی آماده را به احمد انور سپرد تا در موقعیتی تک‌به‌تک در مقابل رحمان احمدی قرار بگیرد. او با شلیکی تماشایی دروازه، سایپا را گشود تا شادی دایی و شاگردانش دوامی نداشته باشد.

پس از این گل هر دو تیم موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. آدریانو‌ آلوز برزیلی که برای سایپا به میدان آمده‌بود دوبار توپ را در موقعیتی مناسب به بیرون از دروازه نیروی‌هوایی عراق زد تا آنها تنها به یک امتیاز خانگی راضی باشند.

گفتنی‌است سایپا هنوز صدرنشین گروه است و با 8 امتیاز همچنان بخت نخست صعود به دور بعد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۵
0
0
با سلام
اين سايت جالب مي باشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین