کد خبر: ۷۴۶۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

ورزشی که چهره را پُر و زیبا می‌کند

ورزش چاقی صورت از آن حیث حائز اهیمت است و این روزها مورد توجه زیادی قرار گرفته که گاهی تغذیه به تنهایی نمی‌تواند به چاقی صورت بینجامد.
ورزشی که چهره را پُر و زیبا می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

ورزش چاقی صورت جزء بهترین شیوه‌های حجیم کردن و فرم دادن به این عضو بدن بدون نیاز به جراحی است.
در سوی دیگر چاقی صورت با جراحی ممکن است بعد از گذشت مدت زمان نه چندان کوتاهی دوباره بازگردد اما ورزش چاقی صورت اگر به صورت مداوم باشد، ماندگار خواهد بود.

اما اصلا چرا باید برای چاقی صورت ورزش کنیم؟ پاسخ این است که صورت بسیاری از افراد با کمی چاق‌تر شدن، زیباتر خواهد شد و ممکن است رنگ پوست آنان نیز کمی تغییر کند.

همان چیزی که از دیرباز در اصطلاح عامیانه می‌گویند «آب زیر پوست شخص آمده»؛ اصطلاحی که به معنای زیباتر شدن است.

صورت و گردن انسان بیشتر از ۵۷ عضله دارد و اشخاصی که صورت لاغر و استخوانی دارند می‌توانند با ورزش برای این ۵۷ عضله، صورت خود را به شکل طبیعی و ماندگار و بدون درد و بیهوشی و عوارض جراحی، چاق کنند.

در حقیقت صورت اندامی است که مدام در دید همه قرار دارد و کوچک‌ترین تغییرات در صورت توسط سایر اشخاص نیز قابل تشخیص خواهد بود.

بنابراین زیبایی صورت قطعا برای همه ما چه مرد و چه زن مهم است.

لاغری صورتی معضلی است که بسیاری از ما شاید به علت استرس، رژیم غذایی یا بیماری طولانی‌مدت تجربه کرده باشیم و به دنبال راهی گشته‌ایم تا صورت‌مان کمی چاق‌تر شود.

به یاد داشته باشید که داروهایی که برای چاقی صورت داده می‌شود ممکن است عوارض داشته باشند، اما ورزش چاقی صورت عوارضی به دنبال نخواهد داشت.

چاقی صورت در واقع بیشتر به معنی پرکردن گونه‌ها است. زیرا همه می‌دانیم صورتی با گونه‌های پرتر و برجسته‌تر، جوان‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد.

ورزش چاقی صورت سبب تقویت خونرسانی و بهبود گردش جریان خون، شادابی پوست صورت و جلوگیری از ایجاد چین و چروک زودرس می‌شود.

لاغری زیاد صورت سبب می‌شود چهره ما خسته و مریض به نظر برسد بنابراین برای روابط اجتماعی بهتر نیاز داریم که صورت‌مان کمی چاق‌تر باشد.

در حقیقت هرچه گونه، تورفته‌تر باشد، پیرتر و هر چه برجسته‌تر باشد، جوان‌تر به نظر می‌رسید. البته برجستگی گونه باید تا حدی باشد که طبیعی به نظر برسد.

در سوی دیگر عده‌ای این روزها صورت لاغر و استخوانی می‌پسندد. پس قبل از آغاز ورزش و چاقی صورت بررسی کنید که چه فرمی به صورت شما بیشتر می‌آید، زیباتر به نظر می‌رسید، اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت، از خودتان راضی هستید و حس خوبی خواهید داشت.

در این مورد می‌توانید از دوستانی که مطمئن هستید نظرشان را صادقانه و بدون تعارف یا حسادت مطرح می‌کنند، مشورت بگیرید که چه فرم صورتی به چهره شما می‌آید.

نکته دیگری که قبل از آغاز ورزش چاقی صورت باید بدانید این است که مسیر دشواری پیش‌رو دارید. زیرا افزایش حجم یا چاقی تنها چند عضو بدن بدون اینکه سایر اعضا و اندام‌ها چربی اضافه جذب نکنند، کار سختی است.

هرچند ممکن است برخی بازیگران و مدل‌ها را دیده باشید که با وجود داشتن اندامی لاغر، صورتی چاق‌تر و زیبا دارند. پس ممکن این کار شاید دشوار اما غیرممکن نباشد.

یکی از بهترین راه‌ها برای چاقی صورت، ماساژ پیش از خواب با روغن بادام، زیتون یا نارگیل است. به جز ورزش چاقی صورت و رژیم‌های تغذیه‌ای برای این هدف؛ تزریق چربی یا ژل فیلر volume نیز جزء روش‌های چاقی صورت هستند.

ممکن است با افزایش سن، صورت انسان لاغرتر شود و روش‌های تزریق چربی یا ژل فیلر volume که نام بردیم، این روزها پرطرفدار شده‌اند. اما باید بدانیم که عوارض جانبی دارند.

به این ترتیب ورزش چاقی صورت هرچند کم‌خطرتر از جراحی است، اما دشوارتر بوده و زمان بیشتری می‌برد.

در واقع فقط لاغر شدن نیست که دشوار است و چاق شدن نیز می‌تواند به همان اندازه سخت باشد. البته سختی‌هایی که چاق شدن صورت به طوری که بقیه بدن چاق نشود دارد، بیشتر است.

در سوی دیگر ورزش چاقی صورت بسیار کم‌هزینه‌تر و کم استرس‌تر از روش‌های مختلف جراحی خواهد بود.

یوگای صورت

در روند افزایش سن، بسیاری از مردم به دنبال گزینه‌های طبیعی و مقرون به صرفه‌ای هستند که به آن‌ها کمک کند تا ظاهر و احساس بهتری داشته باشند.

یوگای صورت شامل ماساژ و تمریناتی است که ماهیچه‌ها، پوست و سیستم لنفاوی را تحریک می‌کند.

این تکنیک برای نرم کردن و شل کردن عضلات صورت طراحی شده تا به کاهش تنش، استرس و نگرانی کمک کند.

یوگای صورت ممکن است به شما کمک کند که صورت‌تان را چاق‌تر و از بروز زودرس چین و چروک‌ها پیشگیری کنید.

برخی از تحقیقات معتبر دریافته‌اند که تمریناتی مانند یوگای صورت ممکن است ظاهر صورت شما را بهبود بخشد.

یوگای صورت یک گزینه طبیعی و جایگزین است که ممکن است نتایج ماندگاری به همراه داشته باشد. این تکنیک از انواع ماساژ و تمرینات برای هدف قرار دادن صورت، گردن و شانه‌های شما استفاده می‌کند.

تحقیقات نشان داده که یوگای صورت ممکن است با تقویت عضلات گونه‌ها و صورت در بهبود ظاهر ساختاری صورت شما موثر باشد. تمرین‌کنندگان ظاهر جوان‌تری را نیز گزارش می‌کنند.

دانیل کالینز، بنیانگذار یوگای صورت توضیح می‌دهد که یک روال متعادل یوگای صورت شامل تمرینات همراه با ماساژ، ریلکسیشن و تکنیک‌های طب فشاری است. او همچنین توصیه می‌کند که روی رفاه کلی خود تمرکز کنید.

او می‌گوید: «خوب خوابیدن، کاهش استرس و تغذیه سالم بسیار مهم است. سلامت کامل و مراقبت از خود، کلیدی برای درخشندگی پوست هستند زیرا مراقبت از خود در درخشش بیرونی شما نقش دارد».

شما می‌توانید یک برنامه روتین برای هدف قرار دادن ناحیه خاصی از بدن خود ایجاد کنید، مانند خطوط اخم، خطوط پیشانی یا سایر نواحی صورت یا می‌توانید روی نگرانی‌های مربوط به مسائلی مانند استرس، اضطراب یا خواب تمرکز داشته باشید.

کالینز می‌گوید تمرین مداوم یوگا صورت به شما کمک می‌کند تغییرات مثبت بلندمدتی ایجاد کنید.

در دسترس بودن آموزش‌های آنلاین، یوگای صورت را برای بسیاری از افراد قابل دسترس می‌کند. شما می‌توانید این تکنیک را از یک مربی در طول جلسات، کارگاه‌ها یا دوره‌های فردی یاد بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین