کد خبر: ۷۵۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۹

گزارش تصویری: تجمع در دانشگاه کرمان

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تجمع صنفی و نارضایتی‌های دانشجویی در اعتراض به وضعیت نامطلوب غذا در دانشگاه شهید باهنر کرمان که از روز جمعه در این دانشگاه آغاز شده است،همچنان ادامه دارد.

گزارش خبرنگار آفتاب از کرمان حاکی است که دانشجویان ناراضی ضمن تجمع در مقابل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر،دقایقی نیز مقابل ورودی اصلی این دانشگاه تجمع کردند و سپس در محوطه دانشگاه به راهپیمایی پرداختند.

دانشجویان معترض شعارهای تندی علیه محمدمهدی زاهدی،عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان که در حال حاضر وزیر علوم،تحقیقات و فناوری است، سرمی دادند.

{$old_album_75942}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۴
0
0
سر دبيير محترم آفتاب من خودم يكي از متحصنين هستم .شما به عنوان يك منبع خبري بايد رعايت امانت داري را رعايت كنيد.از ديروز كه تحصن شروع شده هيچ شعاري تندي عليه آقاي زاهدي داده نشده چون دليلي ندارد و جزء يكي از مفاد تحصن بوده كه هيچ يك از شخصيت هاي دانشگاه تخريب نشوند چه برسد به آقاي زاهدي.خواهش مي كنم آمار مصدومين را درست وارد كنيد الان آمار رسمي كه اعلام شده بالاي 1500 نفر مي باشد.ما بچه هاي شما هستيم.ما را ياري رسانيد.ما 6 نفر هم اتاقي هستيم 4 نفر و از جمله خودم تا امروز بستري بوديم.و هنوز 2 نفر از دوستانمان در بيهوشي به سر مي برند .احساسات ما را درك كنيد.تا ديشب حتي يكي از مسو لين دانشگاه به بيمارستان مراجعه نكرد.بيمارستان افضلي حتي يك تخت خالي نداشت.ما را دريابيد. التماس دعا
****************************************************************
آفتاب: ضمن تشکر از شما خواننده گرامی،لازم به ذکر است که فایل صوتی شعارها علیه آقای زاهدی وجود دارد.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۴
0
0
دانشجو اوج آزادانديشي يك جامعه هستند احترام به قشر دانشجو وبراورده ساختن كمترين خواسته انان وظيفه شرعي وزير علوم بي كفايت ورييس دانشگاه كه غلام حلقه به گوش است
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۴
0
0
اولا شعری بر زد اقای زاهدی داده نشد.ثانیا نکته قابل توجه در اعلام امار دانشجویان و علت ان بود که 90 نفر و به علت خوردن توت سمی اعلام شد که امار دقیقتر بش از 1500 نفر و به علت مسمومیت غذایی سلف دانشگاه بود.که در نهایت ریس دانشگاه جناب اقای امیری خراسانی به هیچ وجه خاضر به پذیرفتن مسئولیت این حادثه نشد
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۵
0
0
درود بر اين دلاوران ٠ نوروزتان پيروز كاوه ها و فريدون هاى ايرانى٠ رزمتان پاينده باد٠ پيروزى از آن شما
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۵
0
0
با سلام
من خودم يكي از متحصنين هستم و از شما تقاضا دارم كه يا خبري ننويسيد يا اگه مي نويسيد درست بنويسيد . آمار و حرفهاي شما كاملا غلط مي باشد .
همانطور كه دوسته عزيزمون گفت بيش از 1500 نفر مسموم شدند كه يكي از آنها استاد خودمون بود كه دانشجوي دكتري عمران مي باشد و نتونست سر كلاس بياد . به قول خودش اين اولين بار بود كه توي اين ترم غذاي سلف رو مي خورد .
چرا سايت هاي خبرگزاري ديگري اين خبر رو پخش نكردند .
خيلي از اين سايتها هم فيلتر شدند .
تا الان هم فقط سايت شما فيلتر نشده كه شما هم راستشو نمي گين !!!
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۵
0
0
من دانشجوي همون به اصطلاح دانشگاه هستم!!بيمارستان كنار اين به اصطلاح دانشگاه فقط 1500 تا مراجعه از دانشجويان خوابگاه هاي داخل دانشگاه داشته!!!... بقيه هم احتمالا داخل شهر رفتن ديگه!.. درضمن رييس اين به اصطلاح دانشگاه هم فقط سفسته مي كنه و معاونت دانشجويي اين آقا يعني دكتر صاحب الزماني هم بين دانشجويان اومده و لبخند زنان قضيه رو به تمسخر گرفته!!... لازم به ذكره كه در حال حاضر (يك شنبه) 4 روز از شروع تحصن مي گذره و غذاي سلف تحريم شده و هيچكدوم از مسوولين اين به اصطلاح دانشگاه پاسخگو نيستند. غذاي سلف هم در روز مسموميت چلو مرغ بوده!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۵
0
0
سلام
چرا اذهان عمومي را منحرف ميكنيد اخر شعاري بر ضد اقاي زاهدي داده نشده است مشكل از بهداشت داخل دانشگاه است و به هيچكس توهين نشده چرا بايد هميشه به حاشيه رفت؟ در ضمن فايل صوتي نمي تواند بعنوان مدرك معتبر ي باشد
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۵
0
0
مسموم شدن بیش از 1500 نفر از دانشجویان وتحصن در دانشگاه شهید باهنر کرمان
جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان به بهانه ی مسموم شدن بیش از 1000 نفر از دانشجویان بر اثر مسمویت غذای سلف سرویس دانشگاه و در اعتراض به مشکلات دانشگاه اعم از آموزشی وصنفی و ... و عدم پاسخگویی و پیگیری مسولان دانشگاه در صحن دانشگاه تحصن کردند .
این تحصن که در آن بیش از 700 نفر از دانشجویان حضور دارند از ظهر جمعه 3/3/87 آغاز و تا کنون ادامه دارد . شایان ذکر است که از ابتدای تحصن دانشجویان با شعار های خود خواستار حضور دکتر امیری خراسانی رییس دانشگاه در بین خود شدند که پس از 19 ساعت دکتر امیری خراسانی در بین دانشجویان حضور یافت .پس از 2 ساعت پرسش و پاسخ به دلیل به نتیجه نرسیدن مطالبات دانشجویان متحصنین تصمیم به ادامه تحصن گرفتند.
بخشی از مطالبات مطرح شده به شرح زیر است:
1-رسیدگی به کاستی های معاونت دانشجویی و فرهنگی
2- دلجویی و عذر خواهی از دانشجویان مسموم شده
3-مشخص شدن علت مسمویت و پرداخت خسارت به دانشجویان
4- عدم برخورد با دانشجویان متحصن
5- عزل معاونت دانشجویی و فرهنگی
دانشجویان اعلام کرده اند که این تحصن هیچ رنگ و بوی سیاسی ندارد و فقط صنفی است . ضمنا دانشجویان تهدید کرده اند که در صورت عدم بر آورده شدن خواسته هایشان تا ساعت 20 یک شنبه5/3/87 دانشگاه را تعطیل می کنند.(گزارش تصويري در سايت خبرگزاري آفتاب موجود است)
دانیال صادقی خبرنگار افتخاری بسیج
کد: 121 /منطقه فارس ناحیه کازرون تلفن 09177211671
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۲
0
0
عزيزم چرا دروغ مي نويسين!!! از عكسها كاملاً مشخص تعداد نفرات به 100 هم نمي رسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۸
0
0
دمشون گرم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین