کد خبر: ۷۶۷۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

هزینه نجومی یک ستاره روی دست پرسپولیس؟

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که احتمالا هزینه سنگین یک میلیون دلاری برای بازگرداندن علیرضا بیرانوند او را از پرسپولیس دور کند.
هزینه نجومی یک ستاره روی دست پرسپولیس؟
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه آنتورپ بلژیک مبلغ ۷۰۰ هزار دلار برای صدور رضایتنامه گلر ایرانی می‌خواهد. همچنین علیرضا بیرانوند نیز ۱۰ میلیارد تومان (حدود ۳۵۰ هزار دلار) برای خودش می‌خواهد که در مجموع روی هم رفته یک میلیون دلار خواهد شد. باشگاه بلژیکی ۲ سال پیش برای خرید علیرضا بیرانوند مبلغ ۷۰۰ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد و حالا برای آزادکردن گلر ملی پوش ایرانی به کمتر از آن رضایت نخواهد داد.

با این وجود علیرضا بیرانوند گزینه اول یحیی گل محمدی برای دروازه پرسپولیس در فصل آینده است و این مربی از رضا درویش و مسئولان باشگاه خواسته است به هر شکل ممکن او را به ایران بیاورند. از قرار معلوم مذاکرات خوبی هم میان باشگاه پرسپولیس و وکیل علیرضا بیرانوند در جریان است، اما ضلع سوم این مثلث یعنی باشگاه آنتورپ بلژیک درحال حاضر مشکل اصلی است.

باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی روبروست و حالا شکایت بوژیدار رادوشویچ نیز قوز بالای قوز شده است. در تصمیم نهایی دادگاه فیفا در پرونده شکایت رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۸۶۶ هزار یورو محکوم شد. طبق چیزی که فیفا در نامه خود به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است، سرخپوشان به پرداخت ۸۶۶ هزار یورو (معادل ۹۵۰ هزار دلار) محکوم شده‌اند و باید هرچه زودتر این رقم پرداخت شود. همچنین در نامه فیفا تاکید شده است که پرسپولیس با هر سال تاخیر، باید ۵ درصد سود هم به رادو پرداخت کند. ظاهرا شکایت به دادگاه بین المللی ورزش هم چیزی جز هزینه‌تراشی اضافی برای باشگاه پرسپولیس نداشته و این باشگاه مجبور است این مبلغ سنگین را برای جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود به بوژیدار رادوشویچ بپردازد. درچنین شرایطی پرداخت حدود یک میلیون دلار برای بازگرداندن علیرضا بیرانوند کار بس دشواری است.

yektanet.com

در همین ارتباط شنیدیم پرسپولیسی‌ها حالا به فکر گزینه دوم افتاده‌اند. پیام نیازمند دروازه‌بانی است که داوود فنایی مربی گلر‌های پرسپولیس نیز خیلی قبولش دارد. شاید امتیاز ویژه پیام نیازمند ارزان‌تر بودن او نسبت به علیرضا بیرانوند باشد. این گلر که از لیست بازی با لبنان خط خورد خوب می‌داند ادامه نیمکت نشینی در سانتاکلارا ممکن است به قیمت از دست دادن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برایش تمام شود؛ بنابراین پرسپولیس می‌تواند گزینه جذابی برای پیام نیازمند باشد. هر چند گفته می‌شود یحیی گل محمدی دوست دارد علیرضا بیرانوند را در کنار خودش داشته باشد مگر آن که...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین