کد خبر: ۷۸۴۲۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

حمله یک مقام سپاه به دولت روحانی و ظریف: در برجام بر سرتان کلاه گذاشتند!

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، مدعی شد: برخی‌ها گفتند که می‌خواهیم بر اساس نظام سرمایه‌داری مشکل اقتصادی کشور را هم حل کنیم، اما این افراد اعتقادی به وعده‌های خدا نداشتند.
حمله یک مقام سپاه به دولت روحانی و ظریف: در برجام بر سرتان کلاه گذاشتند!
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی، در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که صبح چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان لشکری، نظامی و دولتی، خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در محل یادمان شهدای عملیات مرصاد برگزار شد، اظهار کرد: در شب قبل از امضای برجام شناور آمریکایی باوجود اینکه سیستم‌های ردیابی آن‌ها بدون ایراد بود به جای رفتن به جزیره عربی به جزیره فارسی آمدند. استکبار جهانی با خباثت تمام به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی پس از امضای برجام را داشت که روز گذشته نیز کنگره آمریکا بر خباثت و شیطنت در منطقه در زمان امضای برجام تاکید کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: شناور‌های ایرانی در فاصله هشت متری که تنها سلاح آن‌ها کلاشینکف بود توانستند کشتی آمریکایی را زمین گیر کند.

سردار فدوی ادامه داد: این اقدام نیرو‌های ما در حالی بود که یک ساعت قبل از آن رئیس جمهور آمریکا در عظمت نیروهایش سخن می‌گفت، اما با نصرت و وعده الهی نیروهایش در خلیج فارس به تسلیم ما در آمدند.

وی با تاکید بر اینکه نباید فریب احمق‌های دنیا طلب را بخوریم، تصریح کرد: در برجام یک عده که ادعای کارشناس بودن داشتند کلاه سرشان رفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: برخی‌ها گفتند که می‌خواهیم بر اساس نظام سرمایه‌داری مشکل اقتصادی کشور را هم حل کنیم، اما این افراد اعتقادی به وعده‌های خدا نداشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
0
10
نه بابا! جدی میگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
0
9
از برجام جنگ طلبهای آمریکا واسرائیل ناراحت هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین