کد خبر: ۷۹۵۷۶۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

جزییات مذاکره صنعت نفت با وینفرد شفر

باشگاه صنعت نفت آبادان مذاکرات بسیار مثبتی با سرمربی آلمانی اسبق استقلال انجام داده است.
جزییات مذاکره صنعت نفت با وینفرد شفر
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه صنعت نفت پس از قطع همکاری با رضا پرکاس مذاکراتی با علیرضا منصوریان برای بازگشت به این تیم انجام داد که با توجه به نپذیرفتن این موضوع از جانب سرمربی فصل قبل آبادانی‌ها، این باشگاه به سراغ مذاکره با مربیان خارجی رفت.

گزینه اصلی نفت آبادان وینفرد شفر آلمانی است که سابقه حضور در استقلال را دارد و پس از جدایی از تیم الخور امارات، این روز‌ها در کشورش حضور دارد. مذاکرات شفر با باشگاه صنعت نفت در مراحل نهایی قرار گرفته و ظاهرا در صورت فراهم شدن شرایط، این مذاکرات تا پایان هفته به مرحله عقد قرارداد می‌رسد.

صنعت نفت آبادان که از لحاظ مالی جزء تیم‌هایی است که بودجه بسیار محدودی در لیگ برتر دارند و به همین دلیل قرار نیست این باشگاه به پیرمرد آلمانی مبلغ هنگفتی را پرداخت کند. در واقع شفر در صورت عقد قرارداد با مبلغی معقول و حتی پایین‌تر از قرارداد بسیاری از مربیان ایرانی وارد آبادان خواهد شد.

البته گزینه‌هایی از ایتالیا، برزیل و پرتغال با کارنامه‌های خوب هم مدنظر این باشگاه قرار گرفته بودند که آن‌ها نیز با قیمتی معقول و مناسب حاضر بودند به ایران بیایند، اما در حال حاضر صنعت نفت منتظر مشخص شدن وضعیت مذاکراتش با شفر است.

جدا از مسائل مالی بحث حضور مربیان بومی آبادان در کادرفنی صنعت نفت، جزء مواردی است که این باشگاه در مذاکره با شفر روی آن‌ها تاکید کرده تا تجربیات این مربی به آن‌ها نیز منتقل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین