کد خبر: ۸۰۷۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
اندوه و ناراحتی رهبری از حوادث اخیر در استان سیستان و بلوچستان

جزئیات سفر نماینده رهبر انقلاب به زاهدان

هیئت اعزامی از سوی دفتر رهبری شب گذشته از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شدند. علی اکبری در ابتدای حضور در استان اظهار کرد: خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم و اندوه و ناراحتی ایشان را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته‌اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.
جزئیات سفر نماینده رهبر انقلاب به زاهدان
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب در سفر به سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی مهر و حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفیان شب گذشته با استقبال نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در ابتدای حضور در استان اظهار کرد: خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم و اندوه و ناراحتی ایشان را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته‌اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.

به نوشته خبرگزاری ایسنا؛ وی ادامه داد: البته در این ایام نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مسیرهایی را دنبال کرده‌اند اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری می باشد و امیدواریم منشا خیر و برکت باشد.

لازم به ذکر است: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعه المصطفی و حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان با نماینده رهبر انقلاب دیدار کرد

عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با وی دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که نماینده ولی فقیه در سیستان و برخی علما و اساتید اهل سنت نیز حضور داشتند، در مورد حوادث اخیر بحث و تبادل نظر شد.

حاج علی اکبری قرار است تدابیر عالی رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیستان را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذارد.

وی همچنین قرار است با آسیب‌دیدگان حوادث اخیر دیدار کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین