کد خبر: ۸۳۹۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

پرسپولیسی‌ها با این کاپیتان همیشه برنده هستند

در هر شش بازی امسال پرسپولیس، وحید امیری کاپیتان سرخپوشان بوده و این تیم همه بازی‌هایش را با برد تمام کرده است.
پرسپولیسی‌ها با این کاپیتان همیشه برنده هستند
آفتاب‌‌نیوز :

وحید امیری این فصل چهره ثابت پرسپولیس بوده و به جز دوره مصدومیت ابتدای فصل، در تمام بازی‌های پرسپولیس به میدان رفته و مهره کلیدی یحیی گل‌محمدی بوده است. نکته جالب اینکه امیری تنها بازیکن سرخپوشان است که در سه خط دفاع، هافبک و حمله برای پرسپولیس بازی کرده است.

با این حال نکته ویژه در مورد امیری این است که او این فصل به کاپیتان پرسپولیس هم تبدیل شده و باتوجه به نیمکت‌نشینی مستمر عالیشاه و کمال، او اغلب بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشته است. این موضوع در سال جدید به اوج خود رسیده و تا جایی پیش رفته که امیری ۶ بار متوالی کاپیتان پرسپولیس شده است.

در تمام بازی‌های امسال امیری جلوتر از سایر بازیکنان پرسپولیس وارد زمین شده تا عملا تبدیل به رهبر موردعلاقه یحیی در داخل زمین باشد. او در لیگ بیست و دوم ۱۷۲۲ دقیقه برای تیمش بازی کرده تا متوسط ۶۱.۵ دقیقه حضور در هر بازی را داشته باشد که این آمار باتوجه به غیبت در ۹ هفته ابتدایی، عدد فوق‌العاده‌ای است.

وینگر ۳۵ ساله تیم پرسپولیس که برای فصل آینده نیز تحت قرارداد این باشگاه قرار دارد، با نمایش‌های مطمئن اعتماد یحیی را به خوبی جلب کرده و فرصت این را دارد تا در فصل آینده به جمع ۱۰ بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس نیز اضافه شود.

امیری مسن‌ترین بازیکن پرسپولیس نیز محسوب می‌شود که البته پایین‌تر از کمال و عالیشاه، کاپیتان سوم پرسپولیس است، اما با حضور ثابت، نقش کاپیتان اولی را برعهده گرفته است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین