کد خبر: ۸۳۹۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

۱۱ بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت

بازی پرسپولیس برابر گل گهر نه تنها برای این تیم بلکه برای سپاهان و استقلال نیز بسیار حائز اهمیت است.
۱۱ بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی و رسیدن به عنوان قهرمانی نیاز مبرم به هر ۳ امتیاز بازی با گل گهر سیرجان دارد.

این در حالی است که سرخپوشان تهرانی ۱۱ بازیکن در آستانه محرومیت دارند که اگر در دیدار با گل گهر سیرجان کارت زرد بگیرند بازی هفته سی ام برابر نساجی مازندران را از دست خواهند داد. این ۱۱ بازیکن به شرح زیر هستند.

بدون علیرضا بیرانوند؟ هرگز!

واقعا پرسپولیس را بدون علیرضا بیرانوند نمی‌توان تصور کرد. بدون تردید یکی از ستاره‌های بی جانشین پرسپولیس در فصل جاری علیرضا بیرانوند بوده مه تاکنون ۱۶ کلین شیت کرده و خودش هم اصلا دوست ندارد با گرفتن کارت زد و از دست داده هفته پایانی، دستکش طلایی و رکورد کلین شیت را به حسین پورحمیدی گلر آماده آلومینیوم اراک واگذار کند.

۱+۴ مدافع در آستانه محرومیت!

لطفا تعجب نکنید! مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی ستون‌های مرکز خط دفاع پرسپولیس در صورت دریافت کارت زرد بازی هفته پایانی را از دست خواهند داد.

علی نعمتی مدافع چپ فیکس هفته‌های اخیر پرسپولیس نیز چنین شرایطی دارد. همچنین وحدت هنانوف که این یکی از شانس کمی‌برای بازی برابر گل گهر سیرجان برخوردار است. هنانوف اگر هم به زمین برود به عنوان تعویضی خواهد بود.

درصورتی که وحید امیری را در صف مدافعان قرار دهیم، کاپیتان این روز‌های پرسپولیس نیز در آستانه محرومیت است.

مهدی ترابی دغدغه یحیی گل محمدی!

در خط میانی نیز چند بازیکن تأثیرگذار در خطر از دست دادن هفته پایانی قرار دارند. سینا اسدبیگی البته با بازگشت میلاد سرلک شانس کمی‌برای بازی کردن دارد، اما اگر بازی کند و کارت زرد بگیرد، محروم خواهد شد. سروش رفیعی بازیساز اصلی هفته‌های اخیر پرسپولیس به علاوه وحید امیری نیز در صورت دریافت کارت زرد درهفته آخر محروم خواهند شد.

به این هافبک‌ها باید محمد عمری را هم اضافه کرد که پس از مصدومیت چندی پیش با نزول مواجه شده و جای خود در ترکیب اصلی پرسپولیس را نیز از دست داده است.

اما شاید بزرگ‌ترین دغدغه یحیی گل محمدی ستاره شماره ۹ باشد. مهدی ترابی در دو هفته گذشته آماده‌ترین بازیکن پرسپولیس بوده است. یحیی نه می‌تواند او را جلوی گل گهر نیمکت نشین و برای هفته آخر حفظ کند و نه می‌تواند جلوی کارت گرفتن احتمالی این بازیکن ملی پوش را بگیرد. معمولا مهدی ترابی خیلی راحت و اغلب روی اعتراض کارت زرد می‌گیرد. قطعا یحیی گل محمدی صحبت‌های خصوصی و ویژه‌ای با ستاره تیمش خواهد داشت تا در دیدار با گل گهر مراقب خودش باشد.

لئاندرو پریرا تنها مهاجم ۳ کارته پرسپولیس!

گزینه اصلی یحیی گل محمدی برای بازی در خط حمله برابر گل گهر، عیسی آل کثیر است که در دیدار حذفی اخیر دو تیم دروازه تیم سیرجانی را باز کرد.

لئاندرو پریرا تنها مهاجم ۳ کارته پرسپولیس است که نگرانی خاصی برای یحیی گل محمدی محسوب نمی‌شود. مهاجم برزیلی گرچه یک پنالتی عجیب در آخرین دیدار تیمش مقابل پیکان برای پرسپولیس گرفت، اما مهره خیلی تأثیرگذاری محسوب نمی‌شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین