کد خبر: ۸۴۴۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

حمله جدید به فتح‌الله‌زاده در مورد زمین ۴ هکتاری

علی فتح‌الله زاده مدیرعامل سابق استقلال به صحبت‌های اخیر رئیس سازمان خصوصی‌سازی واکنش نشان داد.
حمله جدید به فتح‌الله‌زاده در مورد زمین ۴ هکتاری
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در روزهای گذشته تصویری از شهردار کیاشهر را منتشر کرد و ادعا کرده بود به گفته وی زمینی در دوره تصدی فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال تحویل شده، که این قطعه ۴ هکتاری به روزنامه استقلال جوان منتقل و سپس فروخته شده است.

این مسئله با واکنش اولیه فتح‌الله‌زاده مواجه شد و امروز وقتی خبرنگاران از قربان‌زاده دوباره در این زمینه پرسیدند، رئیس سازمان خصوصی‌سازی این‌طور پاسخ داد که محاکم قضایی وجود دارند و اگر فتح‌الله‌زاده مدارکی برخلاف این ادعا دارد می‌تواند از طریق قضایی صحبت خود را به کرسی بنشاند. او همچنین از فتح‌الله‌زاده خواست که درباره زمین ۴ هکتاری توضیح بدهد که چگونه عمل شده و این حرف‌ها درباره وی نادرست است.

ساعتی بعد فتح‌الله‌زاده در این باره و در واکنش گفت: من نباید در این زمینه توضیحی بدهم و آقای قربان‌زاده با توجه به اتهامی که مطرح کرده است باید پاسخگوی مراجع قضایی باشد. من شخصا با شهردار کیاشهر صحبت کردم و ایشان اعلام کردند که صحبتی در این زمینه نداشته‌اند. ضمن این‌که موضوع زمین کیاشهر و شایعات مربوط به آن هم به امید خدا بعد از رسیدگی صحبت‌های اخیر، به صورت کامل با مدارک در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین