کد خبر: ۸۴۹۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

این آلبوم موسیقی به درد بیماران مبتلا به سرطان می‌خورد

«شب‌های طولانی» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌هایی است که طی روز‌های اخیر با هنرمندی آرمان نهرور و تعدادی دیگر از هنرمندان در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
این آلبوم موسیقی به درد بیماران مبتلا به سرطان می‌خورد
آفتاب‌‌نیوز :

آلبوم «شب‌های طولانی» عنوان اثری با هنرمندی آرمان نهرور است که به تازگی در ژانر موسیقی ایرانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

«زندگی دوباره ۱ و ۲» با نوازندگی آریا نبی زاده، «رویای صورتی» و «بقا» با نوازندگی سوگند فاطمی صدر، «رقص شکوفه ها» و «کوچه پس کوچه‌های کودکی» و «معجزه عشق» با هنرمندی آریا نبی زاده، «رنج بی پایان» و «کودکی ۱ و ۲»، «شور عشق» با هنرمندی مهرو رئیسی، «پاییز سبز» با نوازندگی سامان نکو روح، «شکوفه‌های امید» با هنرمندی دانیال شادمان پور، «اشک زلال» با نوازندگی رها سقاییان نژاد، «اشک زلال» با نوازندگی آرمین دبیر، «والتس مهتابی» با نوازندگی مریم جعفری هوشیار، «شب ارغوانی» با نوازندگی آبتین علی نسب از جمله قطعاتی هستند که در این آلبوم منتشر شده‌اند.

آرمان نهرور در توضیح این آلبوم نوشته است: دلیل انتخاب عبارت «شب‌های طولانی» برای این آلبوم به خاطرات من در سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ بازمی‌گردد. خاطرات خوب و بد، شادی‌ها، نا امیدی‌ها، رنج و درد، درمان‌های سخت و شب‌هایی که شب بر من، چون چندین سال می‌گذشت. با بیماری که در سال ۱۳۹۶ بر من حادث شد و در پی آن جراحی‌های متعدد، شیمی درمانی‌های قوی که سه سال طول کشید، دوران بسیار سختی را تحمل کردم تا انتهای درمان که اکنون به یاری خدا در سلامتی به سر می‌برم، ولی بر اثر این درمان‌ها اعصاب دست و پایم از دست رفت که اکنون مشغول درمان آن هستم و خیلی هم بهتر شده‌ام؛ لذا به غیر از سه قطعه «شور عشق»، «بقا» و «والتس در شب مهتابی» ساخته سید کامیار شریعت، تمام قطعات خاطرات آن دوران است. در این چارچوب به دلیل مشکلی که برای دستانم رخ داد، از شاگردهایم دعوت کردم تا در این پروژه همکاری کنند و قطعات را اجرا نمایند. در این چارچوب ما تصمیم گرفتیم سرمایه گذاری را بین خودمان تقسیم و پرداخت نماییم و البته توضیح اینکه تمام سود حاصل از فروش این آلبوم برای تامین بخشی از هزینه‌های درمان بیماران مبتلا به سرطان صرف خواهد شد.

در طراحی کاور این آلبوم هم سعی کردیم که از کلید‌های پیانو الهام بگیریم، نورپردازی تداعی‌کننده کلید‌های پیانو و حس عرفانی است. حس پایان شب و آغاز زندگی را می‌دهد و مسیری که طی می‌شود جریان عرفانی زندگی است که از تاریکی به سمت روشنایی سیر می‌شود.

آرمان نهرور از جمله هنرمندانی است که از سال ۱۳۵۱ در کارگاه‌های مختلف مشغول به فراگیری موسیقی شده و در این مدت زیر نظر هنرمندانی، چون جواد معروفی، انوشیروان روحانی، مرتضی حنانه فعالیت‌های آموزشی خود را در عرصه نوازندگی و آهنگسازی تکمیل کرد.

انتشار آلبوم «سحرباران» و برگزاری چندین کنسرت با هنرمندانی، چون جلال ذوالفتون و دیگر هنرمندان از جمله فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین