کد خبر: ۸۷۵۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

دستگیری قاتل فراری در مریوان

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.  
دستگیری قاتل فراری در مریوان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ طیب محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: نزاع و درگیری ظهر دیروز در میدان سرباز مریوان میان دو شهروند رخ می دهد؛ فرزند جوان یکی از آن‌ها در محل حضور داشته و با چاقو به طرف مقابل حمله‌ور شده و او را از ناحیه قفسه سینه و قلب مجروح می‌ کند، سریعا از محل متواری می‌شود؛ بلافاصله پس از حضور عوامل گشتی در محل، پدر ضارب که در درگیری مشارکت داشت، دستگیر و فرد مجروح به بیمارستان منتقل می‌ شود. 

وی افزود: با توجه به شدت جراحات وارده و علی رغم تلاش‌های کادر پزشکی متاسفانه فرد مجروح در بیمارستان فوت کرده و مراتب تشکیل پرونده و اقدامات لازم برای دستگیری قاتل با جدیت تمام به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

سرهنگ محمدی بیان کرد: با اقدامات پلیسی گسترده مشخص شد که قاتل به یکی از شهرستان‌های همجوار، متواری و قصد خروج از کشور را داشته که در ساعات اولیه با شناسایی و دستگیری افرادی که او را به آن شهرستان فراری داده بودند، محل اختفای قاتل شناسایی گردید. 

فرمانده انتظامی مریوان تصریح کرد: پس از اعزام دو تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان مریوان و استان به آن شهرستان، محل اختفای قاتل شناسایی و نامبرده در محل همراه با فرد دیگری که قصد خارج نمودن قاتل از مرز کشور را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی مریوان منتقل نمودند.

سرهنگ محمدی ضمن توقیف دو دستگاه خودرو در این راستا در پایان به جوانان عزیز مریوانی توصیه کرد که از حمل سلاح سرد اجتناب نمایند و به خانواده‌های عزیز نیز توصیه کرد بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین