کد خبر: ۸۸۶۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

استقبال از اجرای نمایش «آقای مجنون، خانم لیلی»

قم نمایش «آقای مجنون، خانم لیلی» که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده‌است، تا روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه روی صحنه خواهد رفت.
استقبال از اجرای نمایش «آقای مجنون، خانم لیلی»
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایش «آقای مجنون، خانم لیلی» که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده‌است تا روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه روی صحنه واهد رفت.

این نمایش شامگاه ۲۴ دی ماه به علت هم‌زمانی با سالروز وفات حضرت امام علی نقی (ع) به روی صحنه نرفت و از امشب ۲۵ دی ماه تا ۵ بهمن ماه از ساعت ۱۸ مجدد به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه این نمایش آمده است؛ «آقای مجنون، خانم لیلی» نوشته محمد رضا کوهستانی روایتی عجیب غریب و شدید از عشقی نافرجام در انتخابی بی اندیشه و تفکر؛ لیلی و مجنون و شهرام و صدیقه و شیرین خسرو و فرهاد است.

نمایش «آقای مجنون، خانم لیلی» به کارگردانی مهدی کاشی و با بازی سید محمدرضا پیغمبری، هومن پیری، سید مصطفی مقیمی، حانیه کیانی، آیدا سلیمانی، سجاد بختیاری‌زاده و ابراهیم وفایی اجرا می‌شود.

 این نمایش در تالار شهید آوینی به نشانی؛ خیابان جمهوری، نبش کوچه ۲۸، خانه فرهنگ و هنر ملل روی صحنه می‌رود و علاقمندان علاوه بر امکان خرید بلیط از گیشه‌ی سالن، می‌توانند از سایت بیلیتاما؛ www.Bilitama.com نیز بلیط تهیه نمایند. همچنین شماره همراه؛ ۰۹۱۰۵۲۲۹۷۶۰ برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر در اختیار مخاطبان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین