کد خبر: ۸۹۱۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۲:۳۶
کانال دو تلویزیون اسرائیل گزاارش داد:

نتانیاهو: حداقل تا پایان امسال به ایران حمله نمی‌کنیم!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه اسرائیلی «اورشلیم پست» به نقل از کانال دو تلویزیون اسرائیل مدعی شد که نخست‌وزیر اسرائیل، «بنیامین نتانیاهو» در ملاقات خود با رییس‌جمهور آمریکا تعهد کرده است که حداقل تا پایان سال جاری میلادی به ایران حمله نمی‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، نخست‌وزیر اسرائیل گفته است نمی‌خواهد مانع برنامه‌های واشنگتن در راه گفت و گو با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور شود.

کانال دو تلویزیون اسرائیل همچنین مدعی شده است بر خلاف گزارش‌های قبلی مبنی بر آن که اوباما فرصتی 6 ماهه به ایران داده است، زمان درست این ضرب الاجل سه ماه است.

این در حالی است که رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند رییس‌جمهور آمریکا در ملاقات خود با نخست وزیر اسرائیل به وی گفته بود ایران تا پایان سال باید در رابطه با مسئله هسته‌ای‌اش از خود حسن نیت نشان دهد. [+]

در همین حال، کانال 10 تلویزیون اسرائیل به نقل از یک مقام بلند پایه در اورشلیم گزارش داد: «نگرانی اسرائیل از آن بابت است که در صورت شکست مذاکرات دولت آمریکا با ایران، اوباما به این مسئله اعتراف نکند و در نتیجه اسرائیل در مواجهه با مسئله هسته‌ای ایران تنها خواهد ماند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین