کد خبر: ۸۹۷۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

ویژه برنامه‌های افطار و سحر مشخص شد

امسال در تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ شبکه افق ویژه برنامه‌های مختلفی برای وقت سحرگاه و افطار مخاطبان این شبکه و همچنین نوروز روی آنتن می‌برد.
ویژه برنامه‌های افطار و سحر مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

شبکه افق هر ساله در مناسبت‌های آیینی ویژه برنامه‌هایی برای مخاطبان خود در نظر می‌گیرد. در ایام ماه مبارک رمضان، نیز شبکه افق ویژه برنامه‌هایی در قالب برنامه‌های سحرگاهی و افطاری برای مخاطبان خود تدارک دیده است. برنامه‌هایی که متناسب با حال و هوای لحظات معنوی ماه مبارک رمضان برای پخش در مدت زمان یک ماهه تولید می‌شود و در جدول پخش این شبکه قرار می‌گیرد.

امسال در تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ شبکه افق رنگ و بوی خاصی به خود گرفته و ویژه برنامه‌هایی برای وقت سحرگاه و افطار مخاطبان این شبکه روی آنتن می‌برد. «مسابقه رخداد»، «مستند سرزمین ستاره‌ها»، «انارستان»، «همسفره»، «به افق فلسطین»، «وقت سحر»، فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز به روی آنتن افق سیما می‌رود.

رقابت در رخداد تاریخی

سری سوم برنامه مسابقه «رخداد» یک مسابقه تاریخی- سیاسی است و محوریت سوالات این برنامه تاریخ معاصر است که در مقطع زمانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به این لحظه تمرکز دارد. برنامه مسابقه «رخداد» با اجرای متفاوت فرهاد جم در ایام ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

مستند سفرنامه‌ای «سرزمین ستاره‌ها»

مجموعه مستند «سرزمین ستاره‌ها» به جلسات خاص و کوچک خانگی قرآن در اقصی نقاط کشور رفته و راوی افراد و جلساتی قرآنی است که در عین سادگی برکات زیادی را برای مردم منطقه داشته‌اند. مستند «سرزمین ستاره‌ها» از سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه ساعت ۲۱:۳۰ و تکرار روز بعد ساعت ۱۳ روی آنتن افق سیما می‌رود.

«انارستان»

برنامه تلویزیونی «انارستان» از کارشناسان طب سنتی دعوت می‌کند تا به سوالات مخاطبان در زمینه طب سنتی ایرانی پاسخ دهند. این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان به صورت ویژه با محوریت این ماه مبارک روی آنتن افق سیما می‌رود.

«همسفره» افطار‌های ماه مبارک رمضان از شبکه افق سیما روانه آنتن می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی میثم ریاحی و اجرای محمدمحسن آزادی در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار روانه آنتن می‌شود و در هر قسمت میزبان مهمانان مردمی و فعالان فرهنگی است.

برنامه سحرگاه «وقت سحر»

«وقت سحر» ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان است که با اجرای حامد عسگری و محمد قاسمی و با حضور حاج حسین یکتا، حجت الاسلام طباخیان و علی غلامی برای روزه داران پخش می‌شود.

«به افق فلسطین»

«به افق فلسطین» برنامه‌ای درباره فلسطین است که گفتگو با مهمانان مختلف و از هر طیف سیاسی را با هدف پاسخ به شبهات و ناگفته‌ها در دستور کار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین