کد خبر: ۹۲۰۴۸۹
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱

مالک استقلال در بن بست / پزشکیان هم دستور داد؛ عزل و نصب‌ها غیر قانونی است

مسعود پزشکیان در نامه‌ای به محمد مخبر اعلام کرده از عزل و نصب‌ها در شرکت‌های تابعه دولت خودداری شود
مالک استقلال در بن بست / پزشکیان هم دستور داد؛ عزل و نصب‌ها غیر قانونی است
آفتاب‌‌نیوز :

به دستور سرپرست نهاد ریاست جمهوری، هرگونه عزل و نصب در دستگاه‌های اجرایی تا روی کار آمدن دولت جدید ممنوع است برخی صفحه‌های مجازی تلاش کردند گزارش اختصاصی خبرورزشی را تکذیب کنند، اما حالا مسعود پزشکیان هم همان دستورالعمل را برای دستگاه‌های اجرایی و زیر مجموعه‌های شان صادر کرده است که شامل هلدینگ خلیج فارس هم می‌شود.

مالک استقلال در بن بست / پزشکیان هم دستور داد؛ عزل و نصب‌ها غیر قانونی است

مسعود پزشکیان در این نامه تاکید می‌کند در شرکت‌های تابعه دولتی و وابسته، از هرگونه عزل و نصبی باید خودداری شود. بخش اعظمی از سهام هلدینگ خلیج فارس متعلق به صندوق بازنشتگی شرکت نفت و همینطور سهام عدالت است که این شرکت را به عنوان نهاد عمومی غیردولتی مشمول قوانین و قواعد دستگاه‌های اجرایی می‌کند.

هیات مدیره استقلال با گذشت ۴ روز از جلسه شنبه خود که طبق شنیده‌ها منجر به مدیرعاملی فرشید سمیعی و انتصاب احمد شهریاری به ریاست هیات مدیره شد، هنوز به صورت رسمی این تصمیمات را علنی و رسانه‌ای نکرده است. رسانه رسمی باشگاه نیز هیچ خبری در این خصوص مخابره نکرده است.

به نظر می‌رسد هلدینگ خلیج فارس با علم به غیرقانونی بودن این تغییرات با توجه به روند انتقال دولت، تغییرات در هیات مدیره و مدیریت باشگاه استقلال را علنی نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین