کد خبر: ۹۲۲۵۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱

استقلال هافبک بازی‌ساز بگیرد قهرمان است

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به اتفاقاتی که فصل گذشته درباره قانون سخت قرارداد رخ داد باید گفت که این قانون واقعاً مسخره است و هیچکس به آن عمل نمی‌کند. 
استقلال هافبک بازی‌ساز بگیرد قهرمان است
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق تیم استقلال درباره موضوع سقف قرارداد و اعداد و ارقام تعیین شده برای باشگاه‌های حرفه‌ای اظهار داشت:

جای تعجب است وقتی مدیران فدراسیون فوتبال می‌بینند و می‌شنوند که هیچکس این سقف‌ها را رعایت نمی‌کند چرا باز هم اصرار دارند که این موضوع انجام بشود. وقتی دلال‌ها تعیین می‌کنند که باشگاه‌ها چقدر باید هزینه کنند این به معنی آن است که باشگاه‌ها هیچ اختیاری از خودشان ندارند بنابراین رعایت کردن یا نکردن قانون سقف قرارداد هم از عهده آن‌ها خارج است. هیچ چیزی در این فوتبال حساب و کتاب ندارد و از همه بیشتر اعداد و ارقامی است که برای بازیکنان در نظر گرفته می‌شود. واقعا ما بدشانس بودیم که در دوران ما این قبیل اتفاقات در فوتبال مد نبود. زمان ما بازیکن هر چقدر هم گل می‌زد باشگاه‌های بعدی که می‌خواستند او را به خدمت بگیرند نهایتاً ک پراید بیشتر به او می‌دادند، ولی الان کی در تیمش ۹ عدد گل می‌زند بعد برایش سر و دست می‌شکنند. قحطی گلزن و به طور کلی بازیکن خوب در پست‌های مختلف در فوتبال ما باعث شده هر کسی قیمت‌های عجیب و غریبی برای خودش در نظر بگیرد.

ستاره سال‌های گذشته استقلال درباره شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر خاطرنشان کرد:

استقلال تقریباً در پست دروازه‌بان و دفاع و حتی خط حمله نفرات خوبی دارد، اما باید برای خط میانی یک هافبک بازی‌ساز به درد بخور داشته باشد. حالا این بازیکن خارجی است یا داخلی فرقی نمی‌کند، اما بالاخره باید یک نفر را داشته باشد که بتواند از وجودش نهایت استفاده را ببرد. اگر قرار باشد استقلال بازیکنی به خدمت بگیرد که آن وسط فقط بایستد و توپ را ین طرف و آن طرف کند به دردش نمی‌خورد. اگر به تاریخ استقلال در سال‌های لیگ برتر نگاه کنید هر زمان این تیم هافبک بازی ساز درست و حسابی داشته یا قهرمان شده یا نایب قهرمان یا لااقل از جام حذفی و لیگ برتر یکی را برای خودش کنار گذاشته است. امسال هم اگر استقلال بتواند یک هافبک بازی ساز خوب به خدمت بگیرد می‌تواند قهرمان شود. 

بازیکن سال‌های گذشته استقلال که سابقه حضور در دربی‌های مختلف را داشته در این باره که رامین رضاییان از پرسپولیسی‌های سابق به استقلال آمده گفت:

برای رامین آرزوی موفقیت می‌کنم او کار سختی را برای خودش در نظر گرفته که باید در این مسیر سختی‌های زیادی را هم تحمل کند. 

وی درباره اینکه در فضای مجازی و از سوی هواداران پرسپولیس به او بی‌احترامی شده و تحت فشار قرار گرفته است خاطرنشان کرد:

با روحیاتی که از رامین رضاییان سراغ داریم اتفاقاً این خیلی هم خوب است هرچه او بیشتر تحت فشار قرار بگیرد و بی‌حرمتی ببیند می‌تواند با انگیزه بیشتری در استقلال حضور پیدا کند. رامین از آن دسته بازیکنانی نیست که اگر او را تحت فشار بگذارند فوتبالش از بین برود بلکه بهتر و اصطلاحا جری‌تر می‌شود. به طور کلی او کار سختی را در پیش دارد، ولی طمئنم که می‌تواند در استقلال موفق باشد. 

اکبرپور در پایان درباره فصل بدنسازی و حضور کم نفرات تیم در تمرینات گفت:

واقعا خجالت آور است که استقلال با ۱۰ نفر تمرین می‌کند. مدیران باشگاه باید در این باره تجدید نظر کنند و هرچه زودتر با بچه‌های تیم تسویه حساب کنند. اینکه تیم در روز‌های حساس نقل و انتقالاتی نتواند از همه نفراتش استفاده کند خطرناک است. الان فصل بدنسازی است و اگر بدن‌ها را خوب آبدیده نکنیم در طول فصل بچه‌ها مسدود می‌شوند و این می‌تواند قوز بالای قوز باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین