کد خبر: ۹۲۴۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

تردید پرسپولیس برای جذب سیامک نعمتی

هنوز وضعیت سیامک نعمتی برای حضور در پرسپولیس مشخص نشده است.
تردید پرسپولیس برای جذب سیامک نعمتی
آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها زمزمه‌هایی در مورد جذب سیامک نعمتی از سوی باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود. بازیکنی که پس از چند فصل درخشان در پرسپولیس در لیگ ۲۲ توسط یحیی گل محمدی در لیست مازاد قرار گرفت تا راهی تیم تراکتور شود و در تراکتور نیز فصلی پرنوسانی داشت. این بازیکن ابتدا توسط پاکو خمز در پست‌های هجومی وینگر راست و هافبک وسط به بازی گرفته می‌شد، اما عملکردش به گونه‌ای نبود که سرمربی اسپانیایی انتظار داشت.

خمز پس از اینکه متوجه شد نعمتی در پرسپولیس در پست دفاع راست بازی کرده، از نعمتی در این پست هم استفاده کرد، ولی حضور سیامک در این پست هم کاملاً معمولی بود. به هرحال نعمتی هرگز شرایط روحی خوبی در تراکتور نداشت و یکی از دلایل عملکرد نامناسب او به مسائل روحی او ربط داده می‌شود. نعمتی در طول فصل جزو بازیکنان پرانتقاد از سوی هواداران تراکتور بود. بازیکنی که به خاطر انتشار چند استوری مورد هجمه شدید تراکتوری‌ها قرار گرفت و در پایان فصل هم با انتشار یک استوری با قلب قرمز به این انتقاد‌ها دامن زد؛ چرا که تی تی‌ها تاکید داشند او با قلب قرمز به نوعی قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفته است.

حال با این کارنامه گویا نعمتی آمادگی خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرده است و هنوز باشگاه پرسپولیس در مورد او تصمیم گیری نکرده است. توانایی بازی در چند پست و به ویژه انتخاب او به عنوان ذخیره ایوب العمود شاید توجیح داشته باشد، اما شرایط سنی این بازیکن و از همه مهم‌تر که نعمتی طی ۲ سال اخیر درخششی در لیگ نداشته و از دوران اوج خود فاصله گرفته از مهم‌ترین دلایلی است که باشگاه پرسپولیس در مورد جذب این بازیکن هنوز به تصمیم گیری نهایی نرسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین