کد خبر: ۹۲۵۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

تراکتور به پرداخت غرامت در کنار پول قرارداد و رضایت بیرانوند محکوم می شود؟!

هنوز حکم شکایت پرسپولیس از بیرانوند صادر نشده که تراکتور درگیر یک پرونده فسخ دیگر شد.
تراکتور به پرداخت غرامت در کنار پول قرارداد و رضایت بیرانوند محکوم می شود؟!
آفتاب‌‌نیوز :

این حق مسلم هر باشگاه است که برای تقویت خود در فصل نقل و انتقالات به سراغ خرید بازیکنانی برود که احساس می‌کند به تیمش کمک می‌کنند. در همه دنیا همه باشگاه‌ها به اندازه جیب و توان مالی خود خرید می‌کنند و حالا ما اینجا قوانینی مثل سقف هزینه داریم که سوژه فعلی ما نیست.

تراکتور به عنوان یکی از تیم‌های لیگ برتر ما این فصل در نقل و انتقالات غوغا کرده و با جذب ستاره‌های نامدار، یک مدعی جدی برای قهرمانی در فصل بعد نشان داده است. جذب ستاره‌های مشهور و ملی‌پوش به خودی خود سر و صدا داشت و مشخص بود که این وسط اختلاف نظر‌هایی هم با باشگاه‌های سابق این بازیکنان ایجاد شود.

وقتی علیرضا بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و به تراکتور رفت، این باشگاه از این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان شکایت کرد. طبق اخبار قرار بود امروز تکلیف این حکم مشخص شود و این احتمال هست که بیرانوند بابت این فسخ قرارداد مقصر، محروم و مجبور به پرداخت غرامت به پرسپولیس شود. عددی که پرسپولیسی‌ها در صورت برنده شدن در این پرونده درخواست کرده‌اند ۲۰ میلیارد تومان بابت قرارداد این فصل با بیرانوند است که درویش مدعی شده چنین قراردادی معتبر بوده است. حالا اینکه کمیته تعیین وضعیت در صورت محکومیت بیرانوند چه مقدار از این عدد را به عنوان غرامت تعیین کند، بماند...

به نظر نمی‌رسید که تراکتور به جز بیرانوند در پرونده دیگری مرتکب چنین ریسکی شود و تنها گلر تیم ملی ارزش این ریسک را داشت، اما دیروز خبر رسید که باشگاه ملوان هم به مسیر پرسپولیس رفته و تراکتور بابت پوریا پورعلی نیز زیر تیغ جریمه است! پورعلی هم درست مثل بیرانوند قراردادش با ملوان را فسخ کرده و حالا با تراکتور تمرین می‌کند. باشگاه ملوان هم مدعی غرامت ۱۵ میلیاردی شده که در صورت محکومیت باشگاه تراکتور نیز جریمه خواهد شد.

وقتی یک اتفاق دوبار تکرار شود، آن هم در یک فاصله زمانی چند روزه یعنی حتماً یک جای کار ایراد دارد. اتفاق یعنی یک بار و حالا تراکتور در این فصل نقل و انتقالات با دو خرید خود دچار چه یک دردسر مشترک شده است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین