کد خبر: ۹۲۶۴۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷

مهدی عبدی تیم جدید را معرفی نمی‌کند!

مهدی عبدی همچنان قصد دارد بدون پرداخت مبلغ رضایت نامه از باشگاه پرسپولیس رضایت بگیرد.
مهدی عبدی تیم جدید را معرفی نمی‌کند!
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عبدی یکی از نفراتی است که با وجود حضور در تمرینات پرسپولیس و قرار گرفتن در ترکیب این تیم در بازی تدارکاتی، درنهایت موفق نشد نظر مثبت کارلوس گاریدو را جذب کند. از این رو پس از یحیی گل محمدی، گاریدو هم از نظر فنی تا عبدی را تایید نکرد تا این مهاجم در لیست مازاد سرخ پوشان قرار گرفته و در اردوی پرسپولیس در کشور ترکیه غایب باشد.

طی روز‌های اخیر عبدی و مدیر برنامه هایش در چند نوبت در باشگاه حاضر شده و بدون این که مقصد بعدی خود را مشخص کنند، خواهان دریافت برگه رضایت نامه شده اند. آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس خلاف سال‌های گذشته دیگر به راحتی و بدون دریافت مبلغ رضایت نامه، بازیکنی را به تیم‌های دیگر منتقل نمی‌کند. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس به عبدی هم مثل سایر بازیکنان اعلام کرده تا تیم بعدی خود را معرفی کرده و باشگاه مقصد به شکل رسمی درخواست خود را برای جذب او ارائه کند.

عجیب اینجاست که عبدی هنوز از معرفی تیم بعدی خود طفره می‌رود. آن هم در شرایطی که این روز‌ها اخبار زیادی در مورد تمایل اسکوچیچ و نکونام برای جذب او شنیده می‌شود و احتمال این که این بازیکن راهی یکی از تیم‌های تراکتور یا استقلال شود زیاد است. به همین دلیل باید به سرخ پوشان حق داد که به این راحتی رضایت نامه بازیکن خود را برای تیم‌های رقیب صادر نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین