کد خبر: ۹۲۸۴۸۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵

ریگی: پرسپولیس نشان داده متکی به نفرات نیست

مسعود ریگی، هافبک پرسپولیس، گفت: با کادر فنی جدید و تمرینات سختی که انجام داده‌ایم باز هم به دنبال کسب نتایج خوب هستیم.
ریگی: پرسپولیس نشان داده متکی به نفرات نیست
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود ریگی، هافبک دفاعی پرسپولیس درباره آخرین شرایط تیم پیش از شروع لیگ، اردوی ترکیه، کادر فنی جدید و فصل پیش‌رو صحبت کرد.

*راجع به شرایط تیم صحبت کنید. تمرینات بدنسازی سختی که تیم داشت و اردویی که در ترکیه برگزار شد.

قبل از اردو تمرینات منظم و خوبی در تهران داشتیم. در روز‌های اول آقای گاریدو در حال کسب شناخت از بازیکنان بود و هر روز به تدریج فشار تمرینات را بیشتر می‌کرد. یک اردوی خیلی خوب هم در ترکیه داشتیم که هم تمرینات بدنسازی سنگین داشتیم و هم بازی‌های تدارکاتی نسبتا خوبی برگزار کردیم. واقعا در این مدت تمرینات پرفشاری داشتیم که به نظرم قطعا در طول فصل به ما کمک می‌کند.

*کار با کادر فنی و مربیان جدید چطور است؟

آقای گاریدو یک مربی حرفه‌ای است که از همان روز نخست شروع تمرینات در کارش فوق‌العاده جدی و سختگیر است. هر مربی ایده‌ها و تفکرات خودش را دارد و ایشان سعی کرده تفکرات خودش را در تیم پیاده کند. ان‌شاءالله در طول فصل بتوانیم با تمرینات خوب و تلاش فراوان و برنامه‌ای که آقای گاریدو به لحاظ تاکتیکی برای تیم تدارک دیده، نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم دوباره دل هواداران عزیز را شاد کنیم.

*چند بازیکن از پرسپولیس جدا شدند و بازیکنان جدیدی آمدند که بین‌شان هم مهره باتجربه داریم و هم جوان. نظرت راجع به ترکیب کنونی تیم چیست؟

بله چند بازیکن تیم از جمع ما شدند. اول از هر چیز برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. اما پرسپولیس همیشه نشان داده که به نفرات متکی نبوده و هر سال برای قهرمانی و برنده بودن جنگیده است. این روحیه‌ای است که من در تمام این سال‌ها چه زمانی که در تیم نبودم و چه الان که هستم از پرسپولیس سراغ داشته‌ام. امیدوارم امسال هم با حضور بازیکنان جدید و همینطور شاکله اصلی تیم که حفظ شده بتوانیم با تلاش زیاد و حمایت هواداران نتیجه بگیریم و موفقیت فصل قبل را تکرار کنیم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین