کد خبر: ۹۲۹۹۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

هاشمی‌نسب نکونام را تهدید کرد؛ بدون سانسور، تمام واقعیت را خواهم گفت

مهدی هاشمی نسب مربی و بازیکن سابق استقلال در مصاحبه‌ای از خط قرمزش و حواشی نبودنش در کنار این تیم در فصل جدید گفت.
هاشمی‌نسب نکونام را تهدید کرد؛ بدون سانسور، تمام واقعیت را خواهم گفت
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم روز عکاس با حضور عکاسان ورزشی برگزار شد و مهدی هاشمی نسب بازیکن سابق پرسپولیس، استقلال و عضو کادرفنی جواد نکونام در این مراسم حضور داشت. هاشمی نسب که در فصل جدید در کنار نکونام حضور ندارد و حرف و حدیث‌های زیادی درباره عدم نبودنش به گوش میرسد در مقابل خبرنگاران درباره جدایی اش از این تیم گفت: جاده مربیگری یک جاده بی‌انتهاست. من ۲۱ سال است که خط قرمزی به نام هوادار در استقلال دارم. اگر قرار باشد مرا جلوی هواداران استقلال بگذارند، صحبت‌هایی می‌کنم که به جان مادرم..

مربی سابق استقلال در ادامه گفت: اگر قرار باشد بگویند مهدی هاشمی‌نسب به خاطر پول با استقلال به مشکل خورده، یکسری حرف‌ها را خواهم زد. یک هوادار استقلال برایم کامنت گذاشت که تو هم تو زرد از آب درآمدی و به خاطر پول نیامدی. باز هم می‌گویم که اگر قرار باشد مرا جلوی هواداران استقلال بگذارند، با بد اتفاقی دارند بازی می‌کنند. سکوت می‌کنم و از نکونام می‌خواهم توضیح دهد که درباره این اتفاقات توضیح دهد و واقعیت را بگوید تا رفاقتمان پابرجا بماند و گرنه من بدون سانسور، تمام واقعیت را خواهم گفت. رفاقت‌ها بویی گرفته که نمی‌شود گفت بوی چیست.

هاشمی نسب گفت: به یکسری آدم‌ها نمی‌شود گفت رفیق؛ تا آخر عمر قدرشناس هواداران استقلال هستم. باز هم تاکید می‌کنم و به زبان فارسی می‌گویم که مرا جلوی هوادار استقلال نگذارید و نگویید هاشمی‌نسب به خاطر پول نیامده است. خانواده و هوادار استقلال، برای من از پول مهمتر است. برای من زرنگ‌بازی درنیاورید، من ۲۱ سال قبل این مکتب زرنگی فوتبال، را در بین بزرگان فوتبال و کسانی که یکسری کار را در فوتبال تدریس می‌کردند، یاد گرفتم. اگر چیزی بروز نمی‌دهم، از روی نجابتم است. اصلا دنبال این نیستم که به استقلال برگردم. حرف برای گفتن خیلی زیاد است، اما باز هم می‌گویم که مرا جلوی هوادار نگذارید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین