کد خبر: ۹۳۲۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

قتل با ادعای مزاحمت برای خواهر

پسری که در یک درگیری به خاطر خواهرش مرتکب قتل شده است در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.
قتل با ادعای مزاحمت برای خواهر
آفتاب‌‌نیوز :

پسری که در یک درگیری به خاطر خواهرش مرتکب قتل شده است در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

گزارش این درگیری از سوی شهروندان به ماموران داده شد. آن‌ها گفتند درگیری دسته‌جمعی رخ داده و یک نفر مجروح و به بیمارستان برده شده است. ساعاتی بعد خبر رسید فرد مجروح که احمد نام داشت، جانش را از دست داده است.

پدر احمد به ماموران گفت: قاتل پسرم فردی به نام فرهاد است. او از چند سال قبل با پسرم درگیری داشت.

پلیس فرهاد را که مخفی شده بود، شناسایی و بازداشت کرد. فرهاد به ماموران گفت مرتکب قتل شد، چون با احمد بر سر خواهرش درگیری داشت. به این ترتیب کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

در جلسه رسیدگی خانواده احمد درخواست قصاص متهم را مطرح کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

سپس فرهاد در جایگاه قرار گرفت. او گفت: چند سال قبل با پسری به نام نیما درگیری داشتم. عکسی در فیس‌بوک گذاشته بودم که نیما من را مسخره کرد. او شوهر دخترعمه‌ام بود. سر این موضوع خیلی ناراحت شدم و چند سال با نیما سرسنگین بودم و به هم تکه می‌انداختیم. تا اینکه یک روز او در فضای مجازی حرف بدی به من زد. با دخترعمه‌ام تماس گرفتم و گفتم می‌خواهم حال شوهرت را بگیرم و انتقام این چند سال را از او بگیرم. دخترعمه‌ام واسطه شد و گفت این کار را نکن. ما فامیل هستیم. بیا با هم صحبت کنیم و هر مشکلی که هست حل کنیم. مقابل خانه نیما رفتم و با او دست به یقه شدم. دخترعمه‌ام آمد و واسطه شد. خلاصه اینکه مساله به خیر گذشت و ما با هم آشتی کردیم.

متهم گفت: روز حادثه ما در خانه بودیم که سرو‌کله احمد پیدا شد. او دوست نیما بود و به هواداری از نیما آمده بود. ضمن اینکه من با او هم بحث داشتم، چون متوجه شده بودم در فضای مجازی به خواهرم پیام داده و از او خواسته تا با هم دوست باشند. قبل از این حادثه من به احمد گفته بودم ارتباطش را با خواهرم قطع کند و دیگر این کار را نکند. سر این موضوع با هم جروبحث کرده بودیم، اما احمد دست‌بردار نبود و مزاحم خواهرم می‌شد. وقتی احمد من را دید، حمله کرد. او چاقو آورده بود تا من را بزند. من که از قبل سر خواهرم از او ناراحت بودم با او گلاویز شدم و در دفاع از خودم ضربه‌ای به احمد زدم.

متهم گفت: قصد کشتن احمد را نداشتم. او به من حمله کرد و از اتفاقی که افتاده است پشیمان هستم.

با پایان جلسه دادگاه، قضات شعبه ۱۱ برای صدور رأی وارد شور شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین