کد خبر: ۹۳۳۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷

طوفان در استقلال؛ جواد نکونام استعفا می‌دهد؟

مدیران استقلال با فرهاد مجیدی برای جانشینی جواد نکونام مذاکراتی انجام دادند که این اتفاق باعث ناراحتی و دلخوری سرمربی آبی‌ها شده و گویا قصد دارد یک مصاحبه تند و توفانی انجام دهد.
طوفان در استقلال؛ جواد نکونام استعفا می‌دهد؟
آفتاب‌‌نیوز :

پس از کسب نتایج ضعیف توسط جواد نکونام در استقلال در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، مدیران این باشگاه با فرهاد مجیدی برای جانشینی نکونام مذاکره کردند. 

بر اساس خبر‌های رسیده فرشید سمیعی و احمد شهریاری دو مدیر باشگاه استقلال در سفری به دبی پای میز مذاکره با فرهاد مجیدی نشستند و سرمربی سابق آبی‌ها پیشنهاد آن‌ها را رد کرد.

در این شرایط و با توجه به عدم مدیریت باشگاه در موضوع خبر مذاکره با مجیدی و افشای این مسئله، احتمالاً جواد نکونام نیز امروز نسبت به این خبر واکنش نشان خواهد داد. او که فشار‌های روی خودش تنها بعد از سه هفته را کاملا نامنصفانه می‌داند، ممکن است همین امروز با انجام یک مصاحبه یا اعلام خبر استعفا، شرایط را برای مدیریت فعلی استقلال برگشت‌ناپذیر کند. در این صورت مدیریت استقلال باید به دنبال استخدام یک مربی خارجی به جای جواد نکونام باشد که البته بعضی از هواداران عقیده دارند اخراج بعد از سه هفته، چیزی نیست که استحقاق او و کادر فنی فعلی آبی‌ها باشد.

نکته اینجاست که شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و تصمیم‌گیر اصلی این باشگاه زیر نظر هلدینگ خلیج فارس، این تجربه را قبلا در دوران مدیریت باشگاه صبا با مجید جلالی انجام داده و این سرمربی را پس از فتح سوپر جام و تنها پس از سه هفته با نتایج مشابه نکونام، اخراج کرده است. تصمیمی که در آن زمان با جنجال بسیاری همراه بود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین