کد خبر: ۹۳۳۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

خبر دارم یک فوروارد ۶ دانگ به پرسپولیس می‌آید/ بیرانوند نخواست مثل مسی یا رونالدو باشد

با توجه به نارضایتی مدیران پرسپولیس از علی علیپور ظاهراً این باشگاه همچنان به دنبال جذب یک فوروارد ۶ دانگ است.
خبر دارم یک فوروارد ۶ دانگ به پرسپولیس می‌آید/ بیرانوند نخواست مثل مسی یا رونالدو باشد
آفتاب‌‌نیوز :

بهروز سلطانی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس درباره احتمال حضور یک مهاجم شش دانگ در پرسپولیس اظهار داشت: «ما یک فوروارد خوب و گلزن کم داریم. یک تمام کننده که آن جلو توپ‌ها را توی دروازه بزند. خبر دارم که اتفاقات مهمی در همین باره در حال رخ دادن است و یک فوروارد ششدانگ تا قبل از بسته شدن پنجره تقل و انتقالات به پرسپولیس خواهد آمد».

وی درباره بیرانوند و جدایی‌اش گفت: «متاسفانه علیرضا بیرانوند که من او را در بحث دروازه‌بانی قبول دارم از پیشرفت و موفقیت خسته شده بود. یکبار هم آخر فصل بیست و دوم این کار‌ها را انجام داد. او پس از حضور در جام جهانی هم به سقف مادیات رسید و هم شهرت. به همین خاطر ظرفیتش را نداشت و دیگر نتوانست در پرسپولیس بماند وگرنه خیلی از ما برای او پیام فرستادیم تا او را منصرف کنیم، اما او خودش ثابت کرد که دیگر می‌تواند در پرسپولیس بماند در حالی که موفقیت ته ندارد و نمونه اش را در لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو می‌بینم. آن‌ها از پیشرفت خسته نمی‌شود». 

سلطانی همچنین درباره اهمیت پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد تاکید کرد: «من می‌دانستم که یحیی تیم سابقش را خوب می‌شناسد، ولی ایمان داشتم که در نهایت برنده می‌شویم. ما نباید در بازی سوم مساوی می‌کردیم، چون در این صورت از قهرمانی عقب می‌افتادیم. نیمه دوم ثابت کرد که برداشت یک مربی خارجی با تماشای نیمه اول تا چه اندازه متفاوت. این برد پرسپولیس را در کورس نگه داشت».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین