کد خبر: ۹۳۵۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

خانه‌های این منطقه تهران هنوز خریدار دارد / جدول قیمت

 منطقه ۵، در بین ۲۲ منطقه تهران، بیشترین معامله را در ماه گذشته (مرداد) با ۵۱۲ فقره داشته است؛ این در حالی است که در مدت زمان مشابه در سال گذشته تعداد معاملات این منطقه، ۴۲۹ فقره و در دو سال گذشته (۱۴۰۱)، ۱۱۷۰ فقره بوده است.
خانه‌های این منطقه تهران هنوز خریدار دارد / جدول قیمت
آفتاب‌‌نیوز :

داده‌های بانک مرکزی نشان می‌دهد که منطقه ۵، در بین ۲۲ منطقه تهران، بیشترین معامله را در ماه گذشته (مرداد) با ۵۱۲ فقره داشته است؛ این در حالی است که در مدت زمان مشابه در سال گذشته تعداد معاملات این منطقه، ۴۲۹ فقره و در دو سال گذشته (۱۴۰۱)، ۱۱۷۰ فقره بوده است.

این یعنی تعداد معاملات مرداد ماه منطقه ۵ امسال نسبت به سال گذشته، حدود ۲۰ درصد افزایش داشته و نسبت به دو سال گذشته ۵۶ درصد کاهش یافته است.

در بین آگهی‌های منتشر شده در این منطقه، واحد‌هایی که زیرمتوسط قیمت منطقه تعیین قیمت شده‌اند بیشتر به چشم می‌خورد (فایل‌های سبز)، اما همچنان فروشندگانی که بالاتر از متوسط قیمت منطقه قصد فروش ملک خود را دارند (فایل‌های قرمز) در میان معامله‌گران هستند؛ البته فایل‌های مشکی (در محدوده میانگین قیمت منطقه) هم وجود دارند، اما تعداد آن نسبت به دو فایل دیگر کمتر است.

در محله پونک، واحدی ۱۳۰ متری و ۱۵ سال ساخت، ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و واحدی دیگر با ۱۰۰ مترمربع زیربنا و نوساز، ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله اشرفی اصفهانی، برای واحدی ۱۱۰ متری و ۲۰ سال ساخت، ۸ میلیارد تومان و برای واحدی ۱۰۰ متری و ۵ سال ساخت، ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

خانه‌های این منطقه تهران هنوز خریدار دارد / جدول قیمت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین