کد خبر: ۹۳۶۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸

امیرآبادی: جوانان استقلال پول کفش ندارند/ بعضی‌ها می‌گفتند رامین رضاییان حاشیه دارد!

مدافع راست اسبق استقلال می‌گوید این تیم در بازی با الغرافه نمایش متفاوتی نسبت به بازی‌های گذشته داشت.
امیرآبادی: جوانان استقلال پول کفش ندارند/ بعضی‌ها می‌گفتند رامین رضاییان حاشیه دارد!
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی امیرآبادی درباره شرایط فعلی استقلال گفت: الغرافه تیم خوبی بود، ولی بازیکنان استقلال با تلاش و درایت کادرفنی توانستند خیلی خوب بازی کنند و خدا رو شکر که دل هواداران شاد شد. بعد از شرایط عجیبی که در استقلال بود، بازیکنان توانستند با یک بازی خوب و هجومی دل هواداران را شاد کنند. استقلال نشان داد در آسیا و بازی‌های بزرگ همیشه بزرگی اش را نشان می‌دهد. امیدوارم در لیگ برتر هم شرایط خوب پیش برود و تیم بتواند موفق شود.

مدافع اسبق استقلال در مورد حمایتی که از نکونام در هفته‌های گذشته انجام داد هم گفت: من می‌گفتم برای تغییرات زود است. خود استراماچونی هم پنج، شش هفته نتیجه نمی‌گرفت، ولی کجا دنیا بعد از ۳ هفته مربی عوض می‌کنند؟ من فکر می‌کنم باید به کادرفنی آرامش داد تا آن‌ها بتوانند کارشان را انجام بدهند.

امیرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا سبک دفاعی استقلال را می‌پسندد یا نه هم گفت: من سبک دفاعی را نمی‌پسندم، چون استقلال و پرسپولیس باید هجومی بازی کنند. خودم در سایپا بودم و زمانی که با استقلال و پرسپولیس بازی داشتیم هنوز سوت زده نشده یک گل عقب بودیم. این تیم استقلال است و باید هجومی بازی کند و هواداران به عنوان یار دوازدهم می‌توانند حمله‌های استقلال را بیشتر کنند. استقلال و پرسپولیس همیشه برای قهرمانی تیم شان بسته می‌شود، چون هوادران از آن‌ها انتظار دارند. استقلال هم به طور قطع شانس قهرمانی دارد.

امیرآبادی در مورد درخشش رامین رضاییان هم گفت: روزی که رامین را خریدند گفتم بزرگ است و صد در صد کمک می‌کند. بعضی‌ها در آن زمان گفتند رامین حاشیه دارد، ولی من مطمئن بودم می‌تواند کمک کند.

سرپرست فعلی تیم جوانان استقلال در پایان گفت: در این شرایط که‌ای اف سی اعلام کرده باشگاه باید باید چند درصد از پول باشگاه را خرج تیم‌های پایه کند، فکر می‌کنم یا فدارسیون بی اطلاع است یا باشگاه کوتاهی کرده است. بازیکن جوانان استقلال کفش ندارد بپوشد و این برای یک باشگاه ناراحت کننده است. خواهش می‌کنم مدیران باشگاه به این مباحث توجه کنند. چرا استقلال و پرسپولیس باید فقط نتیجه گرا باشند و مثل سال‌های گذشته پیکان و سایپا دنبال بازیکن سازی نیستند. به مدیران باشگاه توصیه می‌کنم خرج تیم‌های پایه کنند و قول می‌دهم که ضرر نمی‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین