کد خبر: ۵۲۰۳۱۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
ترامپ گفته که دولت اوباما توافق فاجعه‌باری با ایران امضا کرده است

ترامپ: نظر مکرون درباره ایران پس از دیدار با من تغییر کرد/دولت اوباما 1.8 میلیارد دلار پول نقد در بشکه و جعبه به ایران منتقل کرد/ایرانی‌ها در زمان اوباما مرگ بر آمریکا می‌گفتند اما در زمان من نمی‌گویند/اگر دور کشتی‌های ما بگردند، محو خواهند شد

رئیس جمهوری آمریکا با تکرار حرفهای خود درباره برجام، ادعا کرد که پس از دیدار با همتای فرانسوی خود، نظر او را درباره ایران تغییر داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ در گفت و گویی که با شبکه تلویزیون فاکس نیوز که بخش های از آن منتشر شده، ادعا کرد که نظر امانوئل مکرون همتای فرانسوی خود را درباره ایران تغییر داده است.

ترامپ گفت: به اعتقاد من نگاه او (مکرون) به ایران اکنون بسیار متفاوت از قبل از ورودش به کاخ سفید است. او نظر من درباره ایران را درک می کند.

رئیس جمهوری آمریکا با تکرار حرف های خود درباره برجام گفت: ایران مشکل واقعی این کشور (آمریکا) است. دولت قبلی توافق فاجعه باری را امضا کرد. 

وی دوباره داستان خود درباره پرداخت پول به ایران را تکرار کرد و گفت: (دولت اوباما) 150 میلیارد دلار (به ایران) پرداخت کرد. 1.8 میلیارد دلار پول نقد را در بشکه و جعبه از طریق هواپیما (به ایران) منتقل کرد.

ترامپ ادعا کرد: آن ها (ایرانی ها) مدام فریاد می زدند مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا. اما دیگر نمی گویند آن ها در زمان اوباما مرگ بر آمریکا می گفتند اما در زمان من نمی گویند.

وی همچنین مدعی شد: به تازگی قایق های کوچک آن ها را در حال چرخ زدن دور کشتی های ما در اقیانوس ندیده ایم. چرا که می دانند اگر دور کشتی های ما بگردند، محو خواهند شد.

این سخنان ترامپ درباره مکرون در حالی است که رئیس جمهوری فرانسه در سخنرانی خود در کنگره آمریکا با تاکید بر ثبات و احترام به حاکمیت ایران، گفت: برجام را همه امضا کرده ایم و ما به هیچ وجه از آن خارج نخواهیم شد.

مکرون این هفته در سفری سه روزه به واشنگتن درباره آینده توافق هسته ای با ایران با رئیس جمهوری آمریکا گفت و گو کرد.

ترامپ در کنفرانس خبری پس از دیدار با مکرون از احتمال توافق با او درباره برجام گفت و افزود: فکر می کنم گفت و گوی اصولی درباره ایران داشتیم و در انتظار اقدامات بعدی هستیم.

در روزهای گذشته و همزمان با سفر مکرون به آمریکا، گزارش‌هایی از احتمال حصول «توافق تکمیلی» میان آمریکا و اروپا در ارتباط با برجام مطرح شده بود.

ترامپ قرار است 22 اردیبهشت درباره تعلیق تحریم های هسته ای ایران تصمیم گیری کرده و خروج یا ماندن کشورش در برجام را اعلام کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Denmark
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
2
0
چندتاموشک بزنید به برجهای داماک دردبی که ترامپ هم توش سرمایه گذاری کرده تا بفهمه دنیا دست کیست خخخ
محمد راسخ نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
2
0
خطاب به اقای ترامپ باید گفت که اقای ترامپ اولا مدتهاست که شعار مرگ بر امریکا جهانی و بین المللی شده . ثانیا تو و مشاورینت با دست خودتان دارید گور امریکا را میکنید . با ادامه ی این سیاستها شاید شعار هم لازم نباشد . خوتان دارید همین کار را میکنید . چه چیزی از این بهتر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
1
دوست ان است. که عیب ما گوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
2
فرصت اوباما از دست دادند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
امریکادر تعریف عملیاتی. شرکت سهامی. جیب های بزرگ. و مغز های نابغه از همه کشور هاست. .همه. سود سهامشان را با روابط
ویژه حتی روسیه و.. میگیرند. .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
اين مردك با رفتارها و اراجيف نسنجده اش اثبات كرد كه از بنگاهدار رئيس جمهور در نمي آيد و هنوز از غيرت و حميت ايراني باخبر نيست . ايراني اگر در خانه اختلاف سليقه دارد و نسبت به مديران و عملكرد آنها انتقاد ، دليل نمي شود در مقابل تهديدات و تجاوزات خارجي سكوت كند و هيچ اقدامي نكند . اين زنبورك نياموخته است كه نبايد " هيچ وقت يك ايراني را تهديد كند " ؛ چون اسلاف او اين كار را كردند و نتيجه اش را ديدند . آخر كسي نيست به اين احمق بگويد آمريكا با اين همه اهن و ترومپ اش در ويتنام بي نام و نشان و محروم از ساده ترين تجهيزات نظامي هيچ غلطي نتوانسته است بكند و در آخر ناچار شده است با سرافكندگي از آن كشور بر گردد ، بعد براي كشوري شاخ شانه مي كشد كه از دانش هسته اي و استعداد دانشمندانش در اين امر واهمه دارد و تنش هر روز مي لرزد . فقط كافي است به جاي حرافي و چرند گويي سري به دانشگاهها و مراكز تحقيقاتي كشور خودش سري بزند تا از استعداد و توانمندي ايراني در دانش ، پژوهش و نوآوري مطلع شود تا در مقابل ايراني سر تعظيم فرود آورد و اين همه لاطائلات نبافد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین