کد خبر: ۶۳۵۱۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

رئیس مجلس نمایندگان: سخنرانی ترامپ سراسر دروغ بود

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ساعاتی پس از نطق سالیانه دونالد ترامپ، با صدور بیانیه‌ای رسمی تصریح کرد: صفحه به صفحه سومین نطق سالیانه رئیس جمهوری آمریکا دروغ بود.
آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه نانسی پلوسی که در سایت مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شده، آمده است: این نطق صفحه به صفحه دروغ دونالد ترامپ، باید به مثابه درخواستی برای اقدام از سوی هر کسی که انتظار حقیقت از رئیس جمهور و سیاست‌های دولتی دارد، باشد. امریکایی‌ها سزاوار رئیس جمهوری هستند که برای آرزوهای فرزندان این کشور احترام قائل باشد و نسبت به آنها صداقت پیشه کند.

در ادامه این بیانیه پلوسی آمده است: ما همواره زمانیکه یک رئیس جمهور آمریکا نطق سالیانه داشته، امیدوار بوده‌ایم. ما از هر فرصتی برای تداوم و افزایش دوستی با هدف یافتن تفاهم مشترک به نمایندگی از مردم آمریکا استقبال می کنیم. مهمترین نگرانی اکثر آمریکایی ها مسائل مربوط به خدمات درمانی است. در مراسم نطق سالیانه رئیس جمهوری آمریکا دمکراتهای مجلس نمایندگان میزبان شماری مهمان که چالش های مربوط به خدمات درمانی داشته و تجربه کرده اند، بودند. به ما گفته شد که رئیس جمهور آمریکا قرار است پیام مثبتی در مورد مسئله خدمات درمانی بدهد. اما نطق سالیانه ترامپ موجب رضایت و خرسندی ۱۳۰میلیون آمریکایی که چالش های مربوط به بحث خدمات درمانی و قیمت داروها داشته اند، نشد.

رئیس مجلس نمایندگان: سخنرانی ترامپ سراسر دروغ بود

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: ظرف چند روز آینده زمانیکه رئیس جمهوری آمریکا بودجه مدنظر خود را ارائه می کند، مردم آمریکا حقایق دستورکار و طرح های وی را مشاهده خواهند کرد. بودجه فدرال باید همسو با ارزش های ملی ما باشد اما متاسفانه رئیس جمهوری آمریکا نشان داده که ارزشی برای خدمات درمانی و بهداشتی مناسب برای مردم آمریکایی قائل نیست. دمکرات ها به درخواست‌هایشان از دونالد ترامپ برای توقف انتقاد و حمله به مقامات و خانواده‌ها ادامه می دهند تا وی به ما برای حصول پیشرفت واقعی درباره مسئله قیمت کمتر داروها و همچنین سرمایه‌گذاری لازم در بازسازی مدرن و منطبق با محیط ریست تاسیسات زیربنایی آمریکا بپیوندد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین