کد خبر: ۶۳۶۶۶۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
لابی‌های اسرائیل و عربستان در تلاش هستند به دولت بعدی امریکا نزدیک شوند

آیا برای ایران مهم است چه کسی رئیس‌جمهور بعدی آمریکا خواهد شد؟

اینکه پیروزی یک نامزد دموکرات بتواند منجر به تنش‌زدایی در رابطه ایران و امریکا شود تردید وجود دارد. لابی‌هایی درون واشنگتن و لابی‌های خارجی علیه ایران اقدام می‌کنند. لابی‌های اسرائیل و عربستان در تلاش هستند به دولت بعدی امریکا نزدیک شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- مقام ایرانی به "نیوزویک" می‌گوید ایران تلاش می‌کند درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ امریکا جانب بی‌طرفی را رعایت نماید. این مقام دولتی می‌گوید ایران نسبت به اینکه حتی پیروزی یک نامزد دموکرات بتواند منجر به تنش‌زدایی فوری در رابطه میان ایران و امریکا شود تردید دارد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این مقام دولتی به "نیوزویک" می‌گوید اگرچه نامزد‌های دموکرات از خروج امریکا از برجام با فرمان ترامپ انتقاد کرده‌اند با این حال، ایران بر این باور است که اگر نامزدی دموکرات نیز رئیس جمهوری امریکا شود از سوی نیرو‌های داخلی و بیرونی تحت فشار خواهد بود تا موضع سخت‌گیرانه‌ای مشابه ترامپ علیه ایران اتخاذ نماید.

برای ایران مهم است که چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا خواهد شد؟

او می‌گوید: "لابی‌هایی درون واشنگتن و لابی‌های خارجی علیه ما اقدام می‌کنند. لابی‌های اسرائیل و عربستان در تلاش هستند به دولت بعدی امریکا نزدیک شوند. فشار آن دو رژیم مخالف ایران در دوره احتمالی قدرت‌گیری دموکرات‌ها نیز ادامه خواهد یافت".

این مقام دولتی می‌افزاید ایران خواستار مشاهده اجرای صادقانه مفاد برجام از سوی امضاکنندگان آن به خصوص اروپایی‌ها است. در صورت مشاهده این موضوع تهران آماده از سرگیری مذاکرات با تمام طرفین در چارچوب ۱+۵ است.

او در پایان می‌گوید: "مشکلات میان ایران و امریکا پیچیده و بر سر مسائل مختلف هستند. ما متوهم نیستیم. ما می‌دانیم در صورت پیروزی نامزدی دموکرات نیز این مشکلات به آسانی حل نخواهند شد".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ایرانی
|
Germany
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
6
12
خیر اصلا" مهم نیست اگر به رفتار اوبامای دموکرات با ترامپ جمهوری خواه نگاهی بیندازیم می بینیم که تفاوتی ندارند فقط تفاوت آنها در برقرای برجام و پاره کردن آن است. ونتایج این دو را طی طی چند سال گذشته در اقتصاد کشور می بینیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
2
16
قطعا مهم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
3
23
هرکی بیاد باید بریم مذاکرههههههه وسلام
Suliman
|
Sweden
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
1
2
گوشی های سامسونگ و ال جی بسیار خوب هستند بنابراین امریکا می خواهد مردم ایران را محروم کند . این گوشی را می توان از بازارهای کشورهای همسایه گرفته شده است . و نرم افزار لنوکس را در این گوشی ها قرار دهید .
خراسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
1
8
لابی‌های اسرائیل و عربستان در تلاش هستند به دولت بعدی امریکا نزدیک شوند.
نفوذی های مسکو در ایران در تلاش دور کردن ایران از امریکا در جهت منافع کرملین .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین