کد خبر: ۶۴۳۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
مسافرانی که در سفر بوده‌اند برای بازگشت به شهر و خانه خود محدودیتی ندارند

محدودیت تردد در ورودی استانها کلید خورد| برابر قانون با خودروهای متخلف برخورد می‌شود

رییس پلیس راه کشور از آغاز طرح محدودیت و ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان ها از نیمه شب گذشته خبر داد و گفت: برابر قانون با خودروهای متخلف برخورد خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار تیمور حسینی رییس پلیس راه کشور، درباره اقدامات پلیس برای محدودیت تردد در ورودی استان ها گفت: تمامی مباحث مربوط به محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در تمامی ورودی و خروجی استانها در حال انجام است و چنانچه خودرویی با پلاک غیر بومی مشاهده شود قطعا از ورود آن به استان دیگر جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین برابر قانون این خودورها توقیف و جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راه کشور با بیان اینکه طرح غربالگری دیگر در مبادی ورودی انجام نمی شود، خاطرنشان کرد: طرح ممنوعیت ورود و خروج به استان‌ها از بامداد امروز کلید خورده است و برابر قانون انجام خواهد شد. ما نیز برای اجرای هر چه بهتر این طرح تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم کنترل بیشتری در جهت کاهش شیوع بیماری کرونا داشته باشیم.

محدودیت تردد در ورودی استانها کلید خورد/ برابر قانون با خودروهای متخلف برخورد می‌شود

سردار حسینی خاطرنشان کرد: مسافرانی که در سفر بوده‌اند برای بازگشت به شهر و خانه خود هیچ مشکل و محدودیتی ندارند و ما از مردم تقاضا داریم سریعتر به محل سکونت خود بازگردند.

محدودیت تردد در ورودی‌های پایتخت کلید خورد

رئیس پلیس راه پایتخت نیز از اجرای محدودیت‌ تردد در ورودی‌های تهران بنابر مصوبه شورای اضطرار حمل و نقل و ترافیک استان تهران خبر داد.

سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راه پایتخت در گفتگو با خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه شورای اضطرار حمل و نقل و ترافیک استان تهران از ساعت ۲۴ بامداد امروز پلیس راه فاتب با همکاری یگان امداد فاتب و راهداری تهران در سه محور آزادراه تهران - شمال و آزادراه تهران - قم و محور قدیم قم با محدود کردن تردد فقط اجازه تردد به خودروهای پلاک تهران داده می شود.

وی درباره تکلیف خوروهایی با پلاک غیر تهران گفت: خودروهای پلاک شهرستان برگردانده می شوند.

گشت‌ های محسوس و نامحسوس پلیس برای برخورد با متخلفان

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از فعالیت گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس برای برخورد با تخلفات رانندگی در طول شبانه‌روز خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل موسوی پور در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: در این ایام که به دلیل تعطیلات نوروزی و نیز حضور شهروندان در خانه درپی شیوع کرونا شاهد خلوتی معابر هستیم، احتمال افزایش سرعت در معابر و بزرگ‌راه ها نیز بیشتر شده است، در همین راستا برابر تدابیر اتخاذ شده و با هدف جلوگیری از حوادث رانندگی گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس را فعال کرده‌ایم.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز حدود 50 تیم به توان گشت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اضافه شده و در ایام تعطیلات نوروزی ماموران پلیس راهور با گشت‌زنی در معابر و بزرگراه‌ها اقدام به رصد رفتارهای ترافیکی و برخورد با تخلفات رانندگی به خصوص تخلفات حادثه‌ساز خواهند کرد.

محدودیت تردد در ورودی استانها کلید خورد/ برابر قانون با خودروهای متخلف برخورد می‌شود

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت این تیم‌ها به شکل شبانه‌روزی خواهد بود، اظهارکرد:‌تیم‌های گشت شبانه پلیس نیز به شکل محسوس و نامحسوس فعال هستند.

موسوی‌پور درمورد تخلفات حادثه‌ساز نیز گفت:‌سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی مانند لایی کشی و ... ، حرکت خلاف جهت مسیر، دنده عقب در بزرگراه و ... جزو تخلفات حادثه سازی است که پلیس حتما با آن برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین