کد خبر: ۶۷۹۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
نگران به زندان افتادن پس از ترک مقام ریاست‌جمهوری است

علت مقاومت ترامپ در برابر شکست چیست؟

ترامپ می‌ترسد با تبدیل شدن به شهروندی عادی پس از پایان دوره ریاست جمهوری، زندان در انتظارش باشد. یکی از پرونده‌های حقوقی علیه او از سوی دادستانی منهتن مطرح شده است که خواستار توضیح ترامپ درباره سوابق هشت سال اظهارنامه مالیاتی پر از شبهه اش شده است.
علت مقاومت ترامپ در برابر شکست چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل -سازمان دونالد ترامپ در مرکز تحقیقات علیه شخص رئیس جمهوری فعلی آمریکا قرار دارد که متهم به ارتکاب تخلفات و فرار مالیاتی است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ افرادی درون کاخ سفید مدعی شده‌اند که خشم اخیر ترامپ نسبت به پیشتازی "جو بایدن" نامزد دموکرات‌ها در جریان شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و طرح شکایت از سوی ترامپ به نهاد‌های قضایی و حقوقی به دلیل ترس وی نسبت به از دست دادن مصونیت حقوقی و قانونی پس از اتمام دوره ریاست جمهوری اش است.

این افراد معتقدند که ترامپ می‌ترسد با تبدیل شدن به شهروندی عادی پس از پایان دوره ریاست جمهوری، زندان در انتظارش باشد. یکی از پرونده‌های حقوقی علیه او از سوی دادستانی منهتن مطرح شده است که خواستار توضیح ترامپ درباره سوابق هشت سال اظهارنامه مالیاتی پر از شبهه اش شده است.

همچنین، پرونده پرداخت مالی سازمان ترامپ به "استورمی دنیلز" بازیگر زن فیلم‌های مستهجن نیز وجود دارد که مدعی رابطه با ترامپ شده بود.، امکان آن وجود دارد که پس از اتمام دوره ریاست جمهوری ترامپ ده‌ها پرونده شکایت زنانی به جریان بیافتد که او را متهم به تعرض جنسی کرده بودند.

دادستان‌ها در مورد پرونده مرتبط با معاملات تجاری و سوابق تخلفات مالیاتی ترامپ گفته‌اند که دستکم در پنج مورد اتهامات علیه ترامپ معتبر هستند. آنان معتقدند که سازمان تحت نظر ترامپ درباره دارایی‌های آن شرکت گزارش دروغین داده تا بتواند وام دریافت کرده و از تخفیف مالیاتی بهره‌مند شود.

همچنین، بررسی وضعیت زمین‌های گلف، هتل و چندین طبقه از برج ترامپ نیز در مرکز تحقیقات دادستان‌های امریکا قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین