کد خبر: ۶۷۹۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
نائب رئیس اتحادیه املاک کرج:

قیمت مسکن قطعاً ریزشی خواهد شد

نائب رئیس اتحادیه املاک کرج با اشاره به تأثیر انتخابات آمریکا بر بازارهای ایران، گفت: قیمت‌ها در بازار مسکن در طول این مدت ثابت شده بود اما با مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا، طی چند روز آینده قیمت مسکن حتماً ریزش خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

فریدون کردلو با اشاره به افزایش قیمت مسکن طی مدت اخیر، گفت: روند افزایش قیمت باعث شده امروز در کرج در نقاطی مانند مهرشهر شاهد قیمت‌گذاری هر مترمربع تا ۳۵ میلیون تومان هم باشیم.

وی ادامه داد: در نقاط مرکزی شهر مثل هفت تیر قیمت‌ها تا ۱۴ میلیون تومان هم تعیین شده است. در مناطق پایین‌تر شهر که بیشتر املاک قولنامه‌ای هستند مسکن بین پنج تا شش میلیون تومان قیمت دارد.

کردلو در خصوص تأثیر انتخابات آمریکا بر بازارهای مختلف هم گفت: در طول این مدت قیمت ملک در کرج ثابت شده بود و بالا نمی‌رفت اما اکنون با مشخص شدن نتیجه انتخابات و ریزش دلار، حتماً شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار مسکن هم خواهیم بود.

وی ادامه داد: این که ریزش قیمت مسکن چقدر خواهد بود هنوز مشخص نیست و طی سه تا چهار روز آینده وضعیت مشخص‌تر خواهد شد اما قطعاً ریزش قیمت خواهیم داشت.

نائب رئیس اتحادیه املاک کرج در پایان از مردم خواست طی این چند روز دست به خرید نزنند و در صورتی که تصمیم به معامله ملک داشتند حتماً از طریق دفاتر املاک مجاز اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین