کد خبر: ۶۹۳۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

گودرزوند: دولت در کوتاه ترین زمان بودجه اصلاح شده را به مجلس تقدیم کند

یک ‌ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۰ از دولت خواست که لایحه بودجه اصلاح شده را هرچه سریع تر به مجلس تقدیم کند.
گودرزوند: دولت در کوتاه ترین زمان بودجه اصلاح شده را به مجلس تقدیم کند
آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تیریک بمناسبت ولادت حضرت رهرا(س) و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داد با مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی فشار حداکثری ترامپی، تحریم و حقه بازی های آنها دیگر نمی تواند ایران را برای آمدن به پای میز مذاکره مجبور کند، تنها راه آمریکا گوش فرادادن به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص برداشتن تحریم های بانکی و رفع تحریم های دارویی و معیشتی است.

وی افزود: امیدوارم دولت به این مهم توجه کند و داشته های حوزه هسته ای و ‌دفاعی را به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی درهر صورتی پاس بدارد تا کشور از هرگونه تعرض مصون بماند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام مجلس درخصوص رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ بیان کرد: انتظار است دولت در کوتاه ترین زمان ممکن لایحه بودجه را با لحاظ کردن نقطه نظرات نمایندگان ارائه کند تا در زمان باقی مانده این لایحه بودجه به تصویب برسد و مشکلاتی در سال آینده در این خصوص متوجه کشور نباشد، باید از این زمان مفید استفاده کرد، دولت می تواند تا ۷۲ ساعت آینده لایحه را با اصلاحاتی که در کمیسیون تلفیق انجام شد به مجلس تقدیم کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: انتظار است دولت و وزرا به حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه به صورت ویژه توجه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین