کد خبر: ۶۹۴۵۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
مجازات عاملان ترور شهید فخری‌زاده در حوزه امنیتی و قضایی در حال پیگیری است

واکنش وزیر دفاع به تهدیدات اسرائیل: با قاطعیت جواب می‌دهیم

وزیر دفاع و پشتیبانی تاکید کرد: هرگونه تهدید علیه ایران را با قاطعیت جواب می دهیم و این کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم و دشمنان ما به خوبی به آن واقف هستند.
واکنش وزیر دفاع به تهدیدات اسرائیل: با قاطعیت جواب می‌دهیم
آفتاب‌‌نیوز :

امیر حاتمی در جمع خبرنگاران، در خصوص تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه کشورمان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند از اینکه پشتوانه اصلی آن ها یعنی رژیم آمریکا با مشکلات جدی مواجه شده، آن ها به شدت نگران شده‌اند و احساس بی پشوانگی و احساس خطر می‌کنند و آن را در قالب الفاظی که ظاهرش تهدید است اما باطنش صد در صد ترس است، بیان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز مقتدر و توانمند از امنیت خودش با قدرت دفاع می کند و اجازه هیچ‌گونه تعدی را به هیچ دشمنی نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که توانمندی ندارد الا یکی سری کارهای جزئی که مانند حیوانی که دهن بزرگی دارد اما بدنش کوچک است لذا صدای بلندی دارد اما قدرتی ندارد که کاری انجام دهد. بلاتردید ما هرگونه تهدیدی علیه ایران را با قاطعیت جواب می‌دهیم و این کاری است که ما می توانیم انجام دهیم و دشمنان ما به خوبی به آن واقف هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ۴ ماه از پایان تحریم تسلیحاتی ایران می‌گذرد، آیا خرید و فروش سلاح داشته‌ایم، گفت: بحمدالله با همه تلاشی که آمریکایی‌ها کردند و همه آبروی خود را در شورای امنیت آوردند؛ این حق قانونی جمهوری اسلامی ایران ادا شده است و امروز ما به لحاظ تسلیحاتی هیچ‌گونه محدودیتی برای خرید و فروش نداریم و مراودات متعددی را هم با کشورهای مختلف داریم اما اجازه دهید وارد جزئیات نشوم تا دشمنان سوءاستفاده نکنند.

امیرحاتمی در خصوص آخرین وضعیت پیگیری پرونده ترور شهید محسن فخری‌زاده نیز گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد شهادت شهید فخری زاده دو امر مهم را صادر کردند؛ یک امر این بود که همه کارهای شهید که کارهای مهم و اساسی برای کشور بود باید ادامه پیدا کند که ما این کار را با قوت دنبال می‌کنیم. در حوزه ساختار کارهای مهمی را انجام دادیم و یه پژوهشگاه در حال اضافه شدن به مجموعه پژوهشی است. به لحاظ بودجه اتفاقات خوبی در دولت و مجلس در حال وقوع است. مدیریت مقتدر و محکمی در آنجا مستقر شده؛ همکاران، دوستان و برادران ایشان با تمام توان کارهای ایشان را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: امر دوم رهبر معظم انقلاب پیگیری و مجازات عاملان و آمران این جنایت بود که در حوزه امنیتی و قضایی در حال پیگیری است که هر زمان صلاح بدانند، اطلاع‌رسانی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
تیغ برار از نیام
زهر برافکن به جام
کز قبل ما قبول وز طرف ما رضاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
2
البته با کمک پوتین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین