کد خبر: ۷۸۸۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

خاندوزی: بدهی مالیاتی فعالان اقتصادی در هفته دولت بخشوده می‌شود

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بدهی‌های مالیاتی فعالان اقتصادی تا سقف ۲۰۰ میلیون تمان برای فعالان حقیقی و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقوقی به مناسبت هفته دولت بخشوده می‌شود.
خاندوزی: بدهی مالیاتی فعالان اقتصادی در هفته دولت بخشوده می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

سید احسان خاندوزی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور مساعدت با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی که نتوانستند بدهی مالیاتی خود را بپردازند، از ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقیقی و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقوقی بخشودگی ۱۰۰ درصد مالیاتی انجام خواهد شد.

وی افزود: فعالان اقتصادی در این بازه زمانی می‌توانند تسویه حساب مالیاتی خود را انجام دهند.

وزیر امور اقتصادی و داریی درباره واگذاری اموال دولت گفت: آسیب‌شناسی‌های لازم برای واگذاری اموال دولت انجام شده و موفق شدیم مصوبه‌ای از شورای عالی هماهنگی اقتصادی بگیریم که طبق این مصوبه کمیته‌ای با عنوان «هیأت مولد سازی دارا‌هایی دولت» با اختیارات ویژه شکل بگیرد و در فروش دارایی‌های مازاد دولتی اختیار کامل وجود داشته باشد.

وزیر اقتصاد، یکی از بهترین روش‌های تأمین کسری دولت را همین فروش اموال آزاد و دارایی‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: به تبع آن هیچ آسیبی هم به وضعیت اقتصادی مردم وارد نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین